  • 31. Data: 2011-07-13 17:49:03
    Temat: Re: Gdzie uczą tak jeździć? ;-)
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.07.2011 Daniel Kowalski <b...@g...pl> napisał/a:
    > http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-hon
    da-cbr600-video/

    > Przepraszam, jeśli było.

    No od dawna piszę że to b.dobry sprzęt na miasto.

    --
    kakmaratgmaildotcom és jó olcsó bor

  • 32. Data: 2011-07-14 17:33:19
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-07-13 12:02, Norbi pisze:

    > Ale to nie zadna sciema - taka wlasnie jest teoria.
    > sproboj sportem sie zlozyc przy malej predkosci i zobaczysz jak pieknie
    > wali sie w zakrecie :)
    >
    > Dlatego dla takich teoretykow polecam szkolenie w Lublinie
    > szybko jezdzic potrafi wielu - ale jak przychodzi powoli sie krecic to
    > juz nie udaja chojrakow :)
    >
    > Norbi
    > BLACK XX'03
    Vitkacy!:)

    Właśnie ostatnio tak z nudów kręcąc się wjechałem na jakimś placu na
    mała ósemkę i o zgrozo!! kiedyś jakimis wskami, hondkami przecież
    kręciłem jedną ręką., a XX nie mogłem sie zmieścić.. w liniach !!! szok.

    zatem i mi się by przydało parę porad mimo ze niby teoretycznie 32 lata
    w sumie kręcę się..
    kurcze od 3 miesięcy siedzę służbowo w Lublinie ,ale nie mam tam dla
    Czarnuli dachu nad głową;.(

    Wafel? Papcio? czytacie to?:)

    Pozdr.
    Tomek
    XX Czarnula

  • 33. Data: 2011-07-14 18:55:45
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-07-14 19:33, Viking pisze:

    > Właśnie ostatnio tak z nudów kręcąc się wjechałem na jakimś placu na
    > mała ósemkę i o zgrozo!! kiedyś jakimis wskami, hondkami przecież
    > kręciłem jedną ręką., a XX nie mogłem sie zmieścić.. w liniach !!! szok.

    X-em sie da - sprobuj R1 :)

    > zatem i mi się by przydało parę porad mimo ze niby teoretycznie 32 lata
    > w sumie kręcę się..
    > kurcze od 3 miesięcy siedzę służbowo w Lublinie ,ale nie mam tam dla
    > Czarnuli dachu nad głową;.(

    No to 2 ta sobote od rana jedziesz na szkolenie :)
    Lublin - tor kartingowy :) OIDP ostatnie w tym roku

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 34. Data: 2011-07-14 20:03:25
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-07-14 20:55, Norbi pisze:

    > X-em sie da - sprobuj R1 :)

    > No to 2 ta sobote od rana jedziesz na szkolenie :)
    > Lublin - tor kartingowy :) OIDP ostatnie w tym roku
    >
    > Norbi
    > BLACK XX'03
    a widzisz!
    dupa blada mam W Lublę nawet do końca roku fajne mieszkano służbowe. ale
    nie mam gdzie Czarnuli tam trzymać. A teraz zabieram dzieci do siebie z
    okazji urlopu wiec nawet moto idzie spac.
    ALe skoro Norbi mowi ze sie XX da sie.. chmm dopsz.. zatem będę
    kombinowal...:)

    pozdr.
    Tomek
    XX Czarnula.

  • 35. Data: 2011-07-20 19:55:41
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > Bylem tego swiadkiem przeca :-) Ja zygzakiem dawalem rade i wieksza i
    > mniejsza oczywiscie po zastosowaniu rad instruktorow a nie Marcina.
    > Wbrew pozorom, ciezej bylo Gixxerem, chociaz jakby wyciac mu
    > ograniczniki to dalo by rade ;-)

    Ja bylem pod wrazeniem Twojego ZZ1200 i jego porecznosci i na prawde szacun
    dla Panów z Legionowa ! :-)

    Wracajac jednak do tematu, to wlasnie prezes Hondy zdecydowal sie zaszczepic
    Gynkhanę w Polsce i wydaje na to w tym roku furmankę pieniędzy, żebyśmy mogli
    się pobawić :-)
    Ale jak miło jest popatrzeć no to jak nasi rodzini kierowcy zaczynają
    zap....jeździć szybko :O :-)

    Pozdro
    asterix

  • 36. Data: 2011-07-20 19:55:44
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 37. Data: 2011-07-20 20:22:40
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***Przemysław Budnicki"
    to wlasnie prezes Hondy zdecydowal sie zaszczepic
    Gynkhanę w Polsce i wydaje na to w tym roku furmankę pieniędzy, żebyśmy
    mogli się pobawić :-)

    Astero - rozumiem ze te walizke to my - potencjalni uczesnicy mamy panu
    prezesowi zapewnic, tak???
    Wnioskuje to z cen za uczesnictwo.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 38. Data: 2011-07-21 16:59:16
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-07-20 22:22, Tytus z domQ pisze:

    > Astero - rozumiem ze te walizke to my - potencjalni uczesnicy mamy panu
    > prezesowi zapewnic, tak???
    > Wnioskuje to z cen za uczesnictwo.

    Ze strony hondy:

    Wpisowe (na cały weekend):

    100 zł - Uczestnik na motocyklu Honda
    300 zł - Uczestnik na motocyklu innej marki

    Opłata uwzględnia: treningi, starty konkursowe,
    posiłek każdego dnia imprezy oraz koszulkę z logo Honda Gymkhana.

    KAŻDY Z UCZESTNIKÓW, NA MIEJSCU IMPREZY, MUSI WPŁACIĆ KAUCJĘ 50 ZŁ ZA
    NUMER STARTOWY.

    Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej
    koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az
    nieprzyzwoite
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 39. Data: 2011-07-21 17:45:03
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-07-12 21:13, Daniel Kowalski pisze:
    > http://www.dump.com/2011/02/24/unreal-control-on-hon
    da-cbr600-video/

    > Przepraszam, jeśli było.
    Dzisiaj na Joemonster ktoś wrzucił:
    http://www.youtube.com/watch?v=pJxOsYh12yY&feature=p
    layer_embedded
    naoglądałem się tego już sporo ale teraz to chcę haruśnię kupić:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 40. Data: 2011-07-21 18:58:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-21 18:59, Michał V-R pisze:

    > Rozumiem, ze ci, co nie na hondach to jedza wiecej i dostaja wiecej
    > koszulek, bo az taka rozbieznosc w cenie, to troche chore jest, az
    > nieprzyzwoite

    Czegos nie grzmial i z przyzwoitoscia nie wyskakiwal gdy byly dni suzuki ?

    pozdr
    newrom
    PS. Kup chonde to bedziesz mial taniej :P
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.