  • 1. Data: 2011-07-12 11:57:24
    Temat: Moja pasja - Harley w TV Edusat
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    mam nadzieję, że niejedną osobę zainteresuje informacja o tym programie.
    TV Edusat zakończyła produkcję pierwszych dwóch odcinków programu Harley z
    cyklu "Moja pasja".

    Jest to opowieść Wojciecha Echilczuka, współtwórcy pierwszego klubu HD w
    Warszawie i pierwszego powojennego, oficjalnego sprzedawcę HD, jak również
    wydawcę i współautora (wspólnie z Tomkiem Szczerbickim, znanym dziennikarzem
    motoryzacyjnym) książki "Harley mój kumpel"
    W przygotowaniu jest już "Harley mój kumpel - 2)
    http://www.harleymojkumpel.pl/

    Pierwsze dwa programy zaplanowane są do emisji na:

    1. 16.07.2011 godz. 20:50 premiera części pierwszej
    2. 17.07.2011 godz. 20:05 premiera części drugiej
    ?
    Pewne emisje:

    Moja pasja - HARLEY (1)
    PREMIERA 16.07.2011 godz. 20.50
    powtórki:
    18.07.2011 godz. 22.25
    22.07.2011 godz. 18.05
    23.07.2011 godz. 21.40
    26.07.2011 godz. 18.45
    29.07.2011 godz. 15.50

    Moja pasja - HARLEY (2)
    PREMIERA 17.07.2011 godz. 20.05
    powtórki:
    20.07.2011 godz. 22.00
    22.07.2011 godz. 19.30
    24.07.2011 godz. 21.40
    27.07.2011 godz. 20.50
    29.07.2011 godz. 17.10

    Polecam też również program "Obciach drogowy" jak ktoś chce zobaczyć
    omawiane przez rzeczników Komendy Głównej Policji i Inspekcji Transportu
    Drogowego zachowań kierowców na polskich drogach, w różnych kategoriach,
    notowane kamerami monitoringów.

    7 "Obciachów" jest dostępne również na stronie www.edusat.pl
    Edusat można odbierać na platformach cyfrowych (dość odległe pozycje) a
    także przez telewizje w Internecie.

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-07-13 15:11:19
    Temat: Re: Moja pasja - Harley w TV Edusat
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mam nadzieję, że niejedną osobę zainteresuje informacja o tym programie.
    > TV Edusat zakończyła produkcję pierwszych dwóch odcinków programu Harley z
    > cyklu "Moja pasja".

    uzupełnienie informacji:

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,7364,0,1,0,0-Moj
    a_pasja_-_Harley.html

    Szuwaks

  • 3. Data: 2011-07-15 12:01:08
    Temat: Re: 2 update: Moja pasja - Harley w TV Edusat
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    Witam,

    Może i jestem upierdas, przepraszam, ale dodałem zwiastun programu: