  • 1. Data: 2011-07-11 21:42:53
    Temat: Bandit 600 dziwny szmer
    Od: tomczyk <tomczyx@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam!

    Mam dziwny problem z moim banditem. Podczas jazdy na 6 biegu słychać taki
    szmer, jakby coś obcierało, grzechotało, nie jest to dźwięk równomierny.
    Dodam że dzieje się tak tylko na 6 biegu gdy dodaje gazu, najlepiej
    słychać przy ok 4tys obrotów bo silnik nie zagłusza. Aaa, jeszcze jedno,
    łańcuch mam nierównomiernie wyciągnięty, myślałem że to może on, ale tylko
    na 6 biegu?

  • 2. Data: 2011-07-12 14:11:33
    Temat: Re: Bandit 600 dziwny szmer
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 11 Lip, 23:42, tomczyk <tomczyx@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
> [...]
    > łańcuch mam nierównomiernie wyciągnięty, myślałem że to może on, ale tylko

    Może siakiś grzechotnik ?

    Nie no na serio jak miałem grzechotanie i tłuczenie niewidomo skąd to
    była pokrywa tłoczka sprzęgła który popycha popychacz. Jak CI się chce
    to zdejmij pokrywe małej zębtki i zobacz czy to nie to właśnie, ale
    skoro tylko na 6 to prawdopodobieństwo maleje...

    pzdr

  • 3. Data: 2011-07-27 09:00:56
    Od: MarCiNWz <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-11 23:42, tomczyk pisze:
> [...]
    > najlepiej słychać przy ok 4tys obrotów bo silnik nie zagłusza. Aaa,
    > jeszcze jedno, łańcuch mam nierównomiernie wyciągnięty, myślałem że to

    Wpadnij na polishbanditcrew.pl