  • Data: 2010-10-24 14:27:48
    Temat: Re: Gdzie sprzedać auto przez internet?
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.10.2010 Jacek <m...@g...pl> napisał/a:
    > Żona sprzedaje swoje ukochane Stilo i dostałem zadanie zrobienia ogłoszeń.
    > Na Allegro już dałem.
    > Poradźcie, jakie są jeszcze sensowne serwisy sprzedaży aut przez internet?
    http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu

    ;)

    Oprocz allegro imho co najwyzej jakies fora "markowe" - gdzie beda ludzie
    zainteresowani konkretna marka z "pewnych" rak.

    Reszta serwisow to imho strata czasu i pieniedzy.

    Ot - na forum qashqaia ostatnio ktos sie dopytuje o uzywana Kaske ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/