  • 1. Data: 2010-05-06 18:38:31
    Temat: Gdzie oddac optyke do czyszczenia
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Hej,

    Pytanie jak w temacie. Mam kilka starych szkiel Pentacona - M42, PSix - i
    chcialbym je oddac w dobre rece celem wyczyszczenia i konserwacji. Poniewaz
    w moim grajdolku - Kielce - raczej nie znajde fachowca w tym temacie (moze
    sie myle i ktos mi poda namiar) szukam fachowca ktory by sie tego podjal i
    ktoremu mozna zaufac wysylajac sprzet kurierem. Ewentualnie w Krakowie lub
    Warszawie (po drodze jeszcze Radom) moge podrzucic lub odebrac bedac
    sluzbowo przy jakiejs okazji.

    Kyniu

  • 2. Data: 2010-05-06 19:57:36
    Temat: Re: Gdzie oddac optyke do czyszczenia
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Kyniu wrote:
> [...]
    > ktoremu mozna zaufac wysylajac sprzet kurierem. Ewentualnie w Krakowie lub
    > Warszawie (po drodze jeszcze Radom) moge podrzucic lub odebrac bedac

    Pan Kadeja, Kraków, ul. Czapskich

    http://fotoserwis.krakow.pl/index.php?t=content&id=2

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 3. Data: 2010-05-07 07:34:14
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-05-06 21:57, Ktotek (K.P.) wrote:
    > Pan Kadeja, Kraków, ul. Czapskich
    > http://fotoserwis.krakow.pl/index.php?t=content&id=2

    Również polecam i dodam jeszcze do polecanych p. Szczepana Kostrzewskiego
    z Poznania:

    FOTOOPTYKA - NAPRAWA
    Szczepan Kostrzewski
    60-241 POZNAŃ ul.Kuźnicza 13/8