  • 11. Data: 2012-02-20 05:49:47
    Temat: Re: Gdzie kupić takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 22:30:17 +0100, kamtzu napisał(a):

    > Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > http://sklep.avt.pl/p/pl/488392/gniazdko+pojedyncze+
    z+wylacznikiem+ac+230v.html

    > http://www.conrad.pl/Gniazdo-z-wy%B3%B1cznikiem-dwup
    o%B3o%BFeniowym,-bia%B3e.htm?websale7=conrad&pi=6106
    94&ci=SHOP_AREA_17266_0809009

    14zl

    http://powersockets.en.made-in-china.com/product/ueD
    EVOkYXiWl/China-Power-Adapter-FZBK01-01-.html

    1,7zl

  • 12. Data: 2012-02-20 12:13:03
    Temat: Re: Gdzie kupi? takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    yabba wrote:
    > Ja miałem w mieszkaniu założone Schuko i zamieniłem na normalne,
    > ponieważ wtyczki od
    > zdecydowanej większości sprzętu nie pasowały.
    Witam,
    możesz opisać cóż to za sprzety nie pasowały?
    Tzn zakupione po 2008r czy wcześniejsze?
    Prawdę mówiąc dzisiaj przejrzałem sprzęty jakie posiadam w domu
    i jedyne jakie nie posiadają uniwersalnych wtyczek to stary prodziż
    oraz kilka przedłużaczy wykonanych przeze mnie z wtyczkami
    z lat 80-tych które dostałem od teścia:)
    --
    pzdr, j.r.

  • 13. Data: 2012-02-20 13:51:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "j.r." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oraz kilka przedłużaczy wykonanych przeze mnie z wtyczkami
    > z lat 80-tych które dostałem od teścia:)

    Problem wystąpił w roku 2002. Niepasowały nowe przedłużacze z wtyczką
    skręcaną, odkurzacz i coś jeszcze, ale już nie pamiętam co to było.
    Gniazdka miały uziemienie tylko na stykach bocznych, nie miały bolca.
    Dodatkowo były bardzo grube i nie pozwalały przysunąć mebli do samej ściany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 14. Data: 2012-02-20 14:44:23
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > http://powersockets.en.made-in-china.com/product/ueD
    EVOkYXiWl/China-Power-Adapter-FZBK01-01-.html

    no ale to nie sklep ala deal extreeme ale jakas oferta hurtowa, w dodatku jakis
    taki okragly a juz w tym prostokatnym (zdjecie moje) jest malo miejsca. W
    okraglym moze byc _za malo_.

    Takze zostaje pytanie w AVT a tam w dodatku do wysokiej ceny jeszcze ztcp duzo
    licza za wysylke ;). Dzieki za starania!

    Trzeba bylo kupic wiecej jak widzialem (po 3-4zl mial gosc). Skrecane na srubki
    (co prawda typu "security" ale mam taki bit).