    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Gdzie kupić stalowy kątownik 15x15mm
    Date: Mon, 17 Sep 2012 17:01:04 +0200

    Powitanko,

    > Potrzebuje coś w okolicach 15x15 mm (L)

    Jesli te okolice moga byc o 30% wieksze, to tu:
    http://www.madex.waw.pl/kontakt
    maja 20x20
    A do czego Ci to? Bo nie jest to stal supertwarda, nie znam sie na
    klasyfikacji stali, ale do ogrodzenia, jakies prostej konstrukcji, to
    OK, ale na prowadnice do czegokolwiek to sie nie nadaje.

    > Szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Jak jest to alu :-(

    Moze mosiadz by sie nadawal?
    A jak tam Metrahit, zapowiadales sie na randke z moim Zeroplusem...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa