  • 11. Data: 2012-09-02 20:08:26
    Temat: Re: Gdzie kupić śrubki ?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-02 19:52, Waldek Godel wrote:
> [...]
    tite+222

    > Czekaj, to ten link co już podałeś powyżej to już nie jest koszerny? A może
    > ktoś się dorwał do twojego komputera jak byłeś w ubikacji? A może to
    > AlKaida się podszywa? Bo już nie wiem...

    Nie, pisalem o sugestii odnosnie uzycia loctite.

    > A ten drugi, nowszy, lepszy, cały z Peweksu i w ogóle nagle całkiem cudowny
    > link, to jest ten sam produkt, dwóch sprzedawców i tylko opakowania różnej
    > wielkości. Rozumiem, że polecasz zakup opakowania 250 ml do przykręcenia
    > jednej śrubki? Szkoda, że znów nie zajrzałeś do linków które sam podajesz.

    Zadnego z tych preparatow nie polecam. Wspomniales o jednej ofercie, sa
    trzy a ze u jednego sprzedawcy? Gdyby inni mieli pewnie musialbym im
    sprawdzac pesel i powinowactwo bo mogloby sie okazac, ze to rodzina ;]

    > Zgadza się, bo wcześniej nie chciało mi się sprawdzić katalogu produktów a
    > numeru nie pamiętałem. Kuba podał prawidłowy symbol.
    > Ale skoro już stwierdziłeś, że jest mnóstwo, to - w odróżnieniu od Ciebie -
    > zanim stwierdziłem, to sprawdziłem. To nie boli
    > http://www.loctite.co.uk/cps/rde/xchg/henkel_uke/hs.
    xsl/fullproduct-list-loctite-4995.htm

    Ehhh jasne, powaliles mnie, wgniotles w ziemie i zmiazdzyles ;]
    Radek D, masz tutaj pelna liste preparatow, ktorymi mozesz potraktowac
    srubki.
    Na Allegro zas nie szukaj bo: "Jest kilka rodzajów - od łatwo, przez
    średnio aż do całkiem trudno odkręcalnego. Oczywiście w detalu nie do
    kupienia, poza małymi firmami, które kupują duże flaszki i rozlewają do
    małych"
    A nawet gdybyc cos znalazl co wygladalo by jak Loctite to zapewne bylby:
    "taaa... Loctite firmy Parfix albo Sonlok.."

    Radek, mozesz tez rozwazyc nieco butaprenu. Ogolnie ten klej jest do
    niczego, slabo trzyma takie powierzchnie ale i wiele nie trzeba byle
    tylko pod wplywem drgan srubki sie nie luzowaly.
    W Palmie T3 skutecznie sprawe rozwiazal jednak lakier do paznokci.

  • 12. Data: 2012-09-02 20:29:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 20:08:26 +0200, atm napisał(a):

    > Zadnego z tych preparatow nie polecam. Wspomniales o jednej ofercie, sa
    > trzy a ze u jednego sprzedawcy? Gdyby inni mieli pewnie musialbym im
    > sprawdzac pesel i powinowactwo bo mogloby sie okazac, ze to rodzina ;]

    SKUP SIĘ: BO JEST JEDNA. Jest tylko jedna oferta na opakowanie 10 ml

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2012-09-02 21:22:18
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-09-02 20:29, Waldek Godel pisze:

    > SKUP SIĘ: BO JEST JEDNA. Jest tylko jedna oferta na opakowanie 10 ml

    http://beta.ceneo.pl/;szukaj-KLEJ+DO+GWINT%c3%93W
    I TU I NA ALLEGRO I JESZCZE W WIELU INNYCH MIEJSCACH JEST TEGO OD GROMA.

  • 14. Data: 2012-09-02 23:27:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-02 20:29, Waldek Godel wrote:

    > SKUP SIĘ: BO JEST JEDNA. Jest tylko jedna oferta na opakowanie 10 ml

    Tak, jedna w tej pojemnosci (rozumiem, ze to jest kryterium: Loctite 222
    10ml, lecz pierwotnie wskazywalem Ci ze Loctite w malych opakowaniach to
    nie nocne rozlewanie w garazu przez pana Kazia do buteleczek po lakierze
    do paznokci tylko ogolnodostepny towar); choc jak pokazuje wcesniej
    zalaczony przez Ciebie link oferta Loctite w tym zakresie jest znacznie
    szersza.
    Zreszta nie ma juz tej jednej, pewnie jakis desperat srubkowy wykupil.
    Jednak polski swiat handlu nie konczy sie na Allegro - wystarczy 5 sek
    zeby otrzymac linki do sklepow zawierajacych ten konkretny preparat.
    Czy wciaz utrzymujesz, ze "Oczywiście w detalu nie do kupienia, poza
    małymi firmami, które kupują duże flaszki i rozlewają do małych"?

  • 15. Data: 2012-09-03 00:35:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 02 Sep 2012 23:27:30 +0200, atm napisał(a):

> [...]
    > Czy wciaz utrzymujesz, ze "Oczywiście w detalu nie do kupienia, poza
    > małymi firmami, które kupują duże flaszki i rozlewają do małych"?

    Jest prawie nie do kupienia. Wszelkich preparatów chemicznych jest mnóstwo,
    a tego śladowe ilości. Nawet Wurtha, który wiekszości swoich produktów nie
    sprzedaje w detalu jest łatwiej dostać.
    Fanatykom zwracam uwagę na słowo "większości"

  • 16. Data: 2012-09-03 14:39:17
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Na stacjach benzynowych czasem bywa (nie loctite), z gradacją siły (do
    wyboru).
    Widziałem też chyba coś takiego w "realu" i bodaj czy nie w "castoramie".
    To chyba ten sam patent, pakowany przez różne firmy (nawet kolory płynów są
    takie same).
    Nie jestem pewien, czy działa toto z plastikiem (co do Loctite też mam
    podobne wątpliwości)...

  • 17. Data: 2012-09-03 19:26:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-09-03 12:39:17 +0000, "Marcin [3M]" <m...@g...pl> said:

> [...]
    > płynów są takie same).
    > Nie jestem pewien, czy działa toto z plastikiem (co do Loctite też mam

    Działa, trzeba tylko użyć aktywatora, na niektórych tworzywach.

  • 18. Data: 2012-09-07 23:29:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Ja tak czysto z ciekawości ;)

    On Sun, 2 Sep 2012, atm wrote:

    > Radek, mozesz tez rozwazyc nieco butaprenu. Ogolnie ten klej jest do niczego,

    Mam ze dwa pytania ;)
    Czy to był Butapren czy "Butaprem", "Butapren S" itede (ten pierwszy
    zawiera toluen, tak 1/4 do 1/3 składu i zdaje się "eko" mają coś
    przeciw, tylko patrzeć jak zniknie z półek) i czy kleiłeś zgodnie
    z instrukcją? ;)

    > slabo trzyma takie powierzchnie

    Nie sposób się nie zgodzić - bo zwyczajnie nie da się skleić
    "takich powierzchni" w sposób zgodny z zastosowaniem Butaprenu.
    Jak wystarczająco przyschnie aby był gotowy do "kontaktu" to
    już śrubki nie wkręcisz :D (fakt że to metal jest trzeciorzędny)

    > ale i wiele nie trzeba byle tylko pod wplywem
    > drgan srubki sie nie luzowaly.

    Żeby sprawa była jasna: dlatego, że Butaprenem nie da się skleić
    takiej szczeliny, nie polemizuję z tezą że jest doskonały do
    tego zastosowania :) (pewnie tak)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2012-09-10 10:36:53
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 02/09/2012 16:26, Waldek Godel wrote:

    > Jest kilka rodzajów - od łatwo, przez średnio aż do całkiem trudno
    > odkręcalnego. Oczywiście w detalu nie do kupienia, poza małymi firmami,

    spokojnie do kupienia, w firmach które sprzedają sprzęt modelarski. Nie
    wiem gdzie to się kupuje w Polsce, w UK np tutaj:
    http://www.fast-lad.co.uk/store/thread_locker_z-42-p
    -10618.html albo
    http://www.modelhelicopters.co.uk/z-42-thread-locker
    -6g-0-2oz.html