  • 11. Data: 2010-08-24 14:39:44
    Temat: Re: Gdzie kupic drukarke HP m1212nf ??
    Od: Sławomir Januszkiewicz <n...@c...com.pl>

    W dniu 2010-08-24 16:17, Fantom pisze:

    > A gdzie mozna zamoiwc aby ja dostac we wrzesniu ?

    Szczerze? Tego nie wie nikt. Terminy się obsuwają z dnia na dzień.
    ABCData, Techdata, chyba też Veracomp to co dostaną mają już dawno
    rozdysponowane. I nikt nie jest w stanie udzielić wiążącej informacji.
    Wspomniane wyżej przeze mnie zamówienie zostało złożone OIDP w pierwszej
    połowie czerwca. Sam oceń sytuację. Jeżeli potrzebna by mi była drukarka
    o takich funkcjach "na już" i nie byłbym związany umowami to szukałbym
    zamiennika.

    Nuter