  • 41. Data: 2019-05-25 16:23:08
    Temat: Re: Gdzie jest zlodziej w moim aucie?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Dokładnie - w takich wypadkach nie ma czegoś takiego jak "racjonalna
    > wycena firmy". Wartość młodych i prężnych firm zależy od potencjału, a
    > ten ma charakter mocno spekulacyjny.

    Ja już mialem kupic w piątek na pre-market za $199 ale coś mnie
    powstrzymało :)

    I cieszę się dzisiaj :)

    > I to w zasadzie jedyna rzecz, z którą ciężko mi się zgodzić. Warto
    > zapytać Wenezuelczyków, co sądzą o rządowych obligacjach.

    A który z grupowiczów pisze z Wenezueli? :)
    Miałem na myśli obligacje cywilizowanych krajów... he he

  • 42. Data: 2019-05-25 16:27:37
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Pszemol,

    > To jest młoda, rosnąca i ambitna firma

    I to niektorym wystarczylo zeby kapitalizacja przeskoczyla Forda. Tutaj az tacy
    optymistyczni nie sa:
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-24/t
    he-tesla-stock-bubble-burst-sparking-existential-que
    stions

    >Inwestorzy kupują akcje takich firm nie po to aby
    otrzymywać 3% dywidendy rocznie tylko liczą na dynamiczny rozwój firmy.
    Jesli kupuje cos co przynosi regularne 3% to jest to jak najbardziej dlugoterminowa
    inwestycja. W opisywanym przypadku to raczej czysta spekulacja.

    > Jak Ci to
    przeszkadza to zawsze można przełożyć kasę w rządowe obligacje :)

    I na obligacje skarbowe jest miejsce w moim portfolio. Nie wyobrazam sobie pakowania
    wszystkiego w spekulacje.

    >Cenny artykuł, ale inne kryteria mają ,,day traders" a inne inwestorzy o
    długim horyzoncie czasowym

    Bzdura. Nawet z dlugoteminowego portfolio warto bylo pozbyc sie akcji firm
    produkujach maszyny do pisania czy klisz do aparatu czy niepopularnych telefonow
    komorkowych.

  • 43. Data: 2019-05-25 18:22:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 May 2019 07:27:37 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):
> [...]
    optymistyczni nie sa:
    > https://www.bloomberg.com/news/articles/2019-05-24/t
    he-tesla-stock-bubble-burst-sparking-existential-que

    A pamietasz GM ? Wielka firma ... warta zero.
> [...]
    dlugoterminowa inwestycja.
    > W opisywanym przypadku to raczej czysta spekulacja.

    Moze nie taka czysta, skoro inwestujemy w rosnaca firme ...

    > przeszkadza to zawsze można przełożyć kasę w rządowe obligacje :)
    >
    > I na obligacje skarbowe jest miejsce w moim portfolio.
    > Nie wyobrazam sobie pakowania wszystkiego w spekulacje.

    Pszemol na razie ma prace ... ale musi odkladac na emeryture :-)

    J.

  • 44. Data: 2019-05-25 19:06:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2019 o 15:41, Pszemol pisze:

    > I przez tydzień ten gps jammer tam pracuje przy aucie?

    A to jakiś duży problem?

    Shrek

  • 45. Data: 2019-05-25 19:10:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 May 2019 19:06:19 +0200, Shrek napisał(a):

    > A to jakiś duży problem?

    Niby zaden, ale czy to cos daje ?

    Sprawdziles jammer, ale ciagle niebezpiecznie to sprowadzic do siebie

    Moze wlasnie bez jammera i sprawdzaja, czy auto ma trackera ?

    J.

  • 46. Data: 2019-05-25 19:29:49
    Od: p...@g...com

    Bez jammera bo tylko wtedy to ma sens ;-) chodzi oto aby wykluczyć niespodziankę ale
    wtedy ryzyko policyjnej zasadzki rośnie choć zazwyczaj zadowolą się odnalezieniem
    zguby. Niemieccy dziennikarze podrzucili kiedyś pluskwę w nawigacji, auto skradziono
    i wypłynęła na jakiejś giełdzie na Śląsku.

  • 47. Data: 2019-05-25 19:34:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2019 o 19:10, J.F. pisze:

    > Niby zaden, ale czy to cos daje ?

    Wiesz, że bez strachu że cię namierzą pod drodze możesz wstawić do
    dziupli mieszczącej się w blaszaku.

    > Sprawdziles jammer, ale ciagle niebezpiecznie to sprowadzic do siebie

    Ogólnie to są bezpieczniejsze zawody niż złodziej samochodów.

    Shrek

  • 48. Data: 2019-05-25 19:51:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 May 2019 13:04:30 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > I na czym ta kwarantanna polega?

    Obserwują czy ktoś po samochód przyjedzie.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2019-05-25 20:02:35
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 25/05/2019 18:29, p...@g...com wrote:
> [...]
    zguby. Niemieccy dziennikarze podrzucili kiedyś pluskwę w nawigacji, auto skradziono
    i wypłynęła na jakiejś giełdzie na Śląsku.

    Kaum gestohlen, schon in Polen!

    --
    MF

  • 50. Data: 2019-05-25 21:17:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I ja to popieram. Nie chca chuje placic kasy za wojne to patrioci wzieli sprawy w
    swoje rece.