  • Data: 2013-09-04 11:18:36
    Temat: Re: Gdzie jest elektronika w obwodach ładowania?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości
    >Mamy układ ładowarka-kabel-urządzenie.
    >Czy w kablu (przejściówka USB-A (m) - microUSB (m) ) jest jakaś
    >"inteligencja"? Czy może wszystko jest w urządzeniu?
    >... bo mam taki kabel, na którym urządzenie sygnalizuje ładowanie,
    >ale nie przybywa mu stanu akumulatora. No - jakoś-tak dzieje się to
    >trochę nieregularnie, niekonsekwentnie. Zasilacz jest "porządny",
    >10W, czyli dwuamperowy.
    >Na innym kablu ładuje jak należy.
    >Trochę szkoda mi rozcinać wtyczki tego kabla, żeby sprawdzać, więc
    >pytam.

    Telefony mialy rozna sygnalizacje podlaczenia glupiej ladowarki.
    Obecny standard mowi ze nalezy zewrzec linie D+ i D-.

    Moze jeden z tych kabli ma je zwarte we wtyczce uUSB, moze jest 4-ro
    przewodowy a ladowarka ma je zwarte na gniezdzie, podczas gdy drugi
    kabel jest
    "tylko do ladowania" dwuprzewodowy.

    J.