eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaz prince sie nie włącza.Re: Gaz prince sie nie włącza.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
    <1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
    <o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
    <prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
    <1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
    <o6li34$u68$1@gioia.aioe.org> <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
    <o77cvs$1au$1@gioia.aioe.org> <k...@4...net>
    <o77uil$unv$1@gioia.aioe.org>
    <1xbknonmaxfvg.1wneephdbttdw$.dlg@40tude.net>
    <o7afip$ob0$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <o7asfp$1e5l$1@gioia.aioe.org>
    <489wd4ox1fyz$.1eriaq5852kua.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 7 Feb 2017 00:53:20 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1486425387 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 89.77.179.152:7072
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598932
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 7 Feb 2017 00:42:28 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Dnia Mon, 6 Feb 2017 23:14:17 +0100, Janusz_k napisał(a):
    >
    >> Jedyna rurka z reduktora do kolektora to zawór nadmiarowy i nawet nie
    >> polecają go tam podłączać, bo nadmiar gazu dusi silnik.
    >
    > A no i jeszcze pytanie co masz zrobione z tym króćcem jeśli nie masz go
    > podłączonego do kolektora.
    >
    > Bo to jest przewód który prowadzi na drugą stronę membrany i tam jest
    > komora z pewną ilością powietrza.

    Dobra... doczytałem w instrukcji :)

    Są dwa rodzaje reduktorów - z kompensacją ciśnienia (i one mają MAP w
    nazwie) i muszą być podłączone do kolektora dolotowego.
    I bez kompensacji - wtedy są regulowane względem ciśnienia atmosferycznego.

    A overpressure hose to faktycznie zawór upustowy którym reduktor może
    wypchnąć nadmiar gazu w sytuacji kiedy wtryskiwacze są zamknięte, a gaz
    "uwięziony" w reduktorze zwiększy objętość z powodu ogrzania.

    A komputer gazowy mając czujnik ciśnienia gazu przelicza na te efekty
    zmiany ciśnienia poprawkę.

    Z kolei rodzaj systemu kompensacji ciśnienia benzyny konfiguruje się
    programem przez interface.

    Czyli pewnie masz prawidłowo podłączone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: