-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Gaz prince sie nie włącza.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <o6dehi$q15$1@gioia.aioe.org>
<1mge072zt28li$.mc1a6dbkx77o.dlg@40tude.net>
<o6doq0$1d8d$1@gioia.aioe.org>
<prd87mj7xtx5$.6702wekbl40w.dlg@40tude.net> <o6g0sj$uh0$1@gioia.aioe.org>
<1kc6xmeip6wzb$.184fv630vthif$.dlg@40tude.net>
<o6li34$u68$1@gioia.aioe.org> <12otx1dmesfrm$.4jtar0la52p.dlg@40tude.net>
<o77cvs$1au$1@gioia.aioe.org> <k...@4...net>
<o77uil$unv$1@gioia.aioe.org>
<1xbknonmaxfvg.1wneephdbttdw$.dlg@40tude.net>
<o7afip$ob0$1@gioia.aioe.org>
<1...@4...net>
<o7asfp$1e5l$1@gioia.aioe.org>
<489wd4ox1fyz$.1eriaq5852kua.dlg@40tude.net>
Date: Tue, 7 Feb 2017 00:53:20 +0100
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1486425387 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 89.77.179.152:7072
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2598932
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 7 Feb 2017 00:42:28 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> Dnia Mon, 6 Feb 2017 23:14:17 +0100, Janusz_k napisał(a):
>
>> Jedyna rurka z reduktora do kolektora to zawór nadmiarowy i nawet nie
>> polecają go tam podłączać, bo nadmiar gazu dusi silnik.
>
> A no i jeszcze pytanie co masz zrobione z tym króćcem jeśli nie masz go
> podłączonego do kolektora.
>
> Bo to jest przewód który prowadzi na drugą stronę membrany i tam jest
> komora z pewną ilością powietrza.
Dobra... doczytałem w instrukcji :)
Są dwa rodzaje reduktorów - z kompensacją ciśnienia (i one mają MAP w
nazwie) i muszą być podłączone do kolektora dolotowego.
I bez kompensacji - wtedy są regulowane względem ciśnienia atmosferycznego.
A overpressure hose to faktycznie zawór upustowy którym reduktor może
wypchnąć nadmiar gazu w sytuacji kiedy wtryskiwacze są zamknięte, a gaz
"uwięziony" w reduktorze zwiększy objętość z powodu ogrzania.
A komputer gazowy mając czujnik ciśnienia gazu przelicza na te efekty
zmiany ciśnienia poprawkę.
Z kolei rodzaj systemu kompensacji ciśnienia benzyny konfiguruje się
programem przez interface.
Czyli pewnie masz prawidłowo podłączone.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.17 21:19 Janusz_k
- 08.02.17 22:16 Tomasz Pyra
- 09.02.17 22:01 Janusz_k
- 09.02.17 23:42 Tomasz Pyra
- 25.02.17 19:20 j...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?