  • Data: 2011-06-01 12:24:50
    Temat: Re: Gaz łupkowy
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 26, 4:40 pm, Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>
    wrote:

    >         Z bajeczek Babci Pimpusiowej :
    >
    > Zrobił wilk elektrownię, lecz by prąd uzyskać
    > Spalał w niej cały węgiel z kopalni od liska.
    > Kopalnia z elektrowni cały prąd zżerała,
    > Stąd brak światła i węgla. Ale system działa!

    Właśnie radio powiedziało że gdzieś tam w Ameryce woda z kranu dawała
    się zapalić zapalniczką i w ogóle była jakaś brązowa i śmierdząca. Od
    hydraulicznego szczelinowania właśnie!
    Konrad
    Ja się wychowałem w miasteczku które przed 1944 miało najładniejszą
    ulicę Adolf Hitler Strasse, na Mazurach. Wodę z kranu można było
    czajnikiem tylko popsuć. To normalne że górnictwo i odwierty muszą
    truć ludziom wodę?
    Konrad