  • Data: 2010-01-23 18:35:31
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: kuba <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 18:02, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > O przecinku, który znaczy. :) Zacytuję Ci przykład ze słownika:
    >

    >    Aha! Nareszcie cię przyłapałem.
    >
    > I teraz Twoje zdanie.
    >

    > Już wiesz, o jaki przecinek chodzi? :) Po 'aha'. :)

    > wtedy był analfabetą,

     eneuel@@gmail.com    '.O_'

    Drogi Eneuelu.
    Jestes hyclem, ktory stara sie zlapac kogos na popelnieniu bledu
    ortograficznego.
    Nie czytasz tresci do apelujacych do Ciebie o umiar i wstrzemiezliwosc
    w ocenianiu innych, nawet tych zyczliwych.
    Patrzysz czy adwersarz postawil kropke po przecinku, oraz czy "zadza"
    nie pomieszala sie chwilowo w umysle z "rzadem".
    Na tale jestes glupi, ze utrudnia Ci to zrozumienie tresci tego co sie
    pisze do Ciebie.
    Twoje zachowanie jest schizofreniczne, wiec ratuj sie czlowieku.
    Szydzenie z innych nie ulatwia Ci leczenia.
    Wiem ze to Ci jest obojetne, ale to jest moj ostatni odzew na Twoje
    posty.