  • Data: 2010-01-24 13:06:35
    Temat: Re: Garsc porad dla zwodowcow :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "kuba" 5...@n...goog
    legroups.com

    : szefa. Nie lubimy za bardzo swoich szefow, zwlaszcza jak dostalismy
    : kopa "won z interesu smrodzie". To co czyni jednak Ciszewski jest

    Ponieważ sztuka czytania jest Ci obca, napiszę raz jeszcze?
    Analfabeta nie przeczyta, choćby mu pisano tysiąc razy... :)
    Ale może jednak kiedyś nauczysz się trudnej ;) sztuki czytania...

    Jurusia Kopani (Jerzy Kopania -- profesor uniwersytetu) jest moim dłużnikiem.
    Jest gnojem, który nie spłaca długów. :) Szef nie szef -- gnój, który
    zadłuża się, aby nie spłacać długów. :) Takie komunistyczne gówno. :)
    Zero nieprzystosowane do życia, mentalne dziecko, żyjące z tego, co
    ukradnie innym. :) Ateistyczne nic otoczone troskliwą opieką gnoja
    Ozorowskiego. :)

    Analogia?
    Kupiłem samochód, ale przy odbiorze zapłaciłem tylko 60%, gdyż skorzystałem
    z kredytu 60/40 i zobowiązałem się do tego, że będę co miesiąc płacił tysiąc
    (prawie tysiąc -- bez 2 złotych i parudziesięciu groszy) złotych przez trzy
    lata. Mam prawo do tego, aby powiedzieć memu wierzycielowi

    -- Won z interesu smrodzie!

    powyższe słowa? :) A mój wierzyciel -- czy ma prawo do tego, aby mnie
    nie lubić, jeśli nie płacę, lecz zasłaniam się gnojami Ozorowskimi? :)

    Aby było jasne -- ja spłacam swój kredyt samochodowy. Jedną ratę (dzięki
    uprzejmości ;) Eurobanku) spłaciłem o miesiąc za wcześnie, co jednak nie
    poskutkowało życzliwością mego wierzyciela, który uznał, iż zalegam :)
    z zapłaceniem **niemal** 3 złotych i ponoć skierował sprawę do BIKu,
    w co ja akurat uwierzyć nie mogę, gdyż jestem człowiekiem słabej wiary...
    Sporne 3 złote (wyliczone na oko -- po prostu jedną ratę zaokrąglono do
    pełnego tałzena) zostało dopłacone. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'