  • 1. Data: 2010-02-03 10:18:52
    Temat: Garsc nowosci - Olek & obiketywy, Hassel
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    Jakoś cicho o tym na grupie.

    Wczoraj Hassel pokazał H4D-40, czyli nowy berbeć, który ma konkurować z
    Leicą S2 - 40 MPx za jedyne 20k USD lub 13k fuciaków.

    Dzisiaj Olek oficjalnie ogłosił E-PL1 - zgodnie z ploteczkami
    plastik-fantastik, brak pokręteł, wbudowana lampa w stylu GF1 (a jednak
    się dało), nowe kolorki oprócz srebrnego i czarnego - czerwony,
    niebieski, biały (ale dostępność zależna od kontynentu), cena - jedyne
    600 ojro.
    Hands-on jest już na dpreview.

    Oprócz tego:
    9-18/4-5,6 za ok. 700 dolców i
    14-150/4-5,6 za 600 dolców.

    Tak poza tym wczoraj i dziś pojawiła się jeszcze sterta nowych
    kompaktów od Olka, Fuji i Nikona, ale patrząc na nie pobieżnie,
    niespecjalnie jest o czym pisać.

    de Fresz

  • 2. Data: 2010-02-03 10:21:46
    Temat: Re: Garsc nowosci - Olek & obiketywy, Hassel
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-03 11:18:52 +0100, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > Oprócz tego:
    > 9-18/4-5,6 za ok. 700 dolców i

    Zapomniałem - się kompresuje na wzór kita, na półkach ok. maja.

    > 14-150/4-5,6 za 600 dolców.

    Już nie taki kompaktowy i dostępny od czerwca.

    de Fresz

  • 3. Data: 2010-02-03 13:40:12
    Od: mt <t...@i...pl>

    de Fresz pisze:
> [...]
    >
    > Tak poza tym wczoraj i dziś pojawiła się jeszcze sterta nowych kompaktów
    > od Olka, Fuji i Nikona, ale patrząc na nie pobieżnie, niespecjalnie jest

    Jak to nie, a ten Fuji HS10? ;)

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-02-04 07:22:44
    Od: Arturb <a...@o...pl>

    z nowości to jeszcze jest gorąca plotka o Canonie 60D (za DPR)

    The new Canon 60D will be released on february 4, 2010 with the next
    main specs.

    CMOS 18MPs
    6.3fps
    HD 24 and 36fps
    Digic IV
    Very competitive Price.

    The spanish Canonista forum leaks the infor but - as always - the link
    does not work anymore, however you will find some screenshots on the
    link below....enjoy.

    AB

  • 5. Data: 2010-02-04 07:43:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 3 Feb., 11:18, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
> [...]
    > się dało), nowe kolorki oprócz srebrnego i czarnego - czerwony,
    > niebieski, biały (ale dostępność zależna od kontynentu), cena - jedyne

    dwukrotny zoom o sile swiatla 5,6 w tej cenie to juz mocna przesada -
    o jedno zer0 na koncu za duzo , chyba ze to do hassela ?

  • 6. Data: 2010-02-04 08:45:24
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dało), nowe kolorki oprócz srebrnego i czarnego - czerwony, niebieski, biały
    Hmm, jeszcze niedawno gdzieniegdzie pisano, że Pentax nie ma co pokazać, bo robi
    kolorowe korpusy, a jak się okazało, że dobrze się sprzedają to pomysł jest do
    wykorzystania :-)
    I dobrze. Dlaczego wszyscy mają biegać z czarnymi korpusami.

  • 7. Data: 2010-02-04 10:48:25
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    XX YY wrote:

    > dwukrotny zoom o sile swiatla 5,6 w tej cenie to juz mocna przesada -
    > o jedno zer0 na koncu za duzo

    Idiota nadal w formie :)

    Wymyśliłeś już co odpowiedzieć w wątku o plamach na matrycy?

  • 8. Data: 2010-02-04 10:50:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Feb., 11:48, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Idiota nadal w formie :)
    >
    > Wymyśliłeś już co odpowiedzieć w wątku o plamach na matrycy?
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    placzesz sie po tej grupie jak smrod po gaciach.

    sama nazwa wskazuje

    ludwinie pasaja swinie.

    spadaj gnojku.

  • 9. Data: 2010-02-04 10:55:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    XX YY wrote:

    > placzesz sie po tej grupie jak smrod po gaciach.
    >
    > sama nazwa wskazuje
    >
    > ludwinie pasaja swinie.
    >
    > spadaj gnojku.

    :))))

  • 10. Data: 2010-02-04 10:59:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 4 Feb., 11:55, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > :))))
    > --
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com- Zitierten
    Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    zwykly dupek jestes i cham
    a ze chamstwo idzie w parze z glupota wiec nic dziwnego.
    jestzes jednym z ostanich pozostalych glupkowatych chamow na tej
    grupie.
    co tu robisz ?
    masz wogole aparat , zrobiles kiedys zdjecie ?
    takich trolli to wszyscy maja powyzej uszu ze swoimi idiotycznymi
    uwagami bez sensu.
    bedziesz wdeptany w glebe. tam miejsce takiego chama.