  • 101. Data: 2013-04-24 08:51:20
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Tych pudełek? Chyba kolanem...

    Nie każdy mieszka w 2 pokojach mając 10 osobową rodzinę ... mam miejsce to
    mam pudełka.

    > EOT jak dla mnie, bo nawet uciekanie od tematu marnie Ci idzie.

    Na razie to ty nic nie piszesz na temat tylko zmieniacz ciągle temat ..

  • 102. Data: 2013-04-24 12:42:41
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 24 Apr 2013 08:51:20 +0200, Chris wrote:
    > Nie każdy mieszka w 2 pokojach mając 10 osobową rodzinę ...

    Wow, zaimponowales mi :-)

    > mam miejsce to mam pudełka.

    Mam miejsce na metry DVD (i odtwarzcz), nie mam na NASa. Tak?

    > Na razie to ty nic nie piszesz na temat tylko zmieniacz ciągle temat ..

    Nie, ja konsekwentnie czekam aż przyznasz że palnąłeś piramidalną
    głupotę z tym miejscem, bez spieprzania w jakości, kompresje, ceny itp.

    Ale jak widze się nie zanosi.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 103. Data: 2013-04-24 12:57:12
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Wow, zaimponowales mi :-)
    > Mam miejsce na metry DVD (i odtwarzcz), nie mam na NASa. Tak?

    Mam miejsce na płyty i na NAS który zresztą jeśli wiesz nie jest dużym
    urządzeniem.

    > Nie, ja konsekwentnie czekam aż przyznasz że palnąłeś piramidalną
    > głupotę z tym miejscem, bez spieprzania w jakości, kompresje, ceny itp.
    > Ale jak widze się nie zanosi.

    Dalej twierdzę że oglądanie filmów przez neta nie jest dla kolekcjonerów i
    się nie przyjmie. Tak samo mogli by zlokwidować kina bo po co skoro i tak
    będzie w sieci .... Do tego temat zaczął się od przyszłości co może być za
    xx czasu a wtedy TV i standard 4K może być już wszędzie a wtedy 20Mbits w
    każdym domu USA nie pociągnie tego, a jeśli już dadzą materiał to będzie
    kompresja i nie będzie tu już idealny materiał.
    Powiedz to audiofilom że mają pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo są płyty
    CD/MP3 i IPody ...

  • 104. Data: 2013-04-24 13:12:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    >Dalej twierdzę że oglądanie filmów przez neta nie jest dla
    >kolekcjonerów i się nie przyjmie.

    Mysle ze sie przyjmie. Ba - z tego co Pszemol pisze - to juz sie
    przyjelo, w USA.

> [...]
    >w każdym domu USA nie pociągnie tego, a jeśli już dadzą materiał to
    >będzie kompresja i nie będzie tu już idealny materiał.

    Ale zwykla telewizja tym bardziej tego nie pociagnie.

    >Powiedz to audiofilom że mają pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo są
    >płyty CD/MP3 i IPody ...

    Co nie znaczy ze te sama wage przywiazuja do filmow.

    J.

  • 105. Data: 2013-04-24 13:19:55
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 24 Apr 2013 12:57:12 +0200, Chris wrote:
    > Mam miejsce na płyty i na NAS

    O! Dziekuję :-)

    > który zresztą jeśli wiesz nie jest dużym urządzeniem.

    Jesli bys czytał posty na ktore odpisujesz, to znalazbys tam porownanie
    NASa z 2ma boxami DVD. Tak, wiem jakiej wielkosci są domowe NASy.

  • 106. Data: 2013-04-24 13:33:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    J.F nabazgrał(a):

    > Mysle ze sie przyjmie. Ba - z tego co Pszemol pisze - to juz sie przyjelo,
    > w USA.

    Tylko jaki jest % sprzedaży DVD/BD a jaki przez sieć .. tego nie napisał.

    > Ale zwykla telewizja tym bardziej tego nie pociagnie.

    Zwykła nie ciągnie nawet 1080p

    > Co nie znaczy ze te sama wage przywiazuja do filmow.

    Ja przywiązuję bo lubię mieć wersję kolekcjonerskie np LOTR z figurkami albo
    grę D3 z dodatkami których nie dostanę przez neta.

  • 107. Data: 2013-04-24 13:35:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > O! Dziekuję :-)
    > Jesli bys czytał posty na ktore odpisujesz, to znalazbys tam porownanie
    > NASa z 2ma boxami DVD. Tak, wiem jakiej wielkosci są domowe NASy.

    Jak byś czytał, miejsce nie ma znaczenia .. liczy się jakość.

  • 108. Data: 2013-04-24 14:04:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 24 Apr 2013 13:35:30 +0200, Chris wrote:
> [...]
    ^^^^^

    > Jak byś czytał, miejsce nie ma znaczenia ..

    Aha :-)