  • Data: 2013-04-24 12:57:12
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Tyrala nabazgrał(a):

    > Wow, zaimponowales mi :-)
    > Mam miejsce na metry DVD (i odtwarzcz), nie mam na NASa. Tak?

    Mam miejsce na płyty i na NAS który zresztą jeśli wiesz nie jest dużym
    urządzeniem.

    > Nie, ja konsekwentnie czekam aż przyznasz że palnąłeś piramidalną
    > głupotę z tym miejscem, bez spieprzania w jakości, kompresje, ceny itp.
    > Ale jak widze się nie zanosi.

    Dalej twierdzę że oglądanie filmów przez neta nie jest dla kolekcjonerów i
    się nie przyjmie. Tak samo mogli by zlokwidować kina bo po co skoro i tak
    będzie w sieci .... Do tego temat zaczął się od przyszłości co może być za
    xx czasu a wtedy TV i standard 4K może być już wszędzie a wtedy 20Mbits w
    każdym domu USA nie pociągnie tego, a jeśli już dadzą materiał to będzie
    kompresja i nie będzie tu już idealny materiał.
    Powiedz to audiofilom że mają pozbyć się sprzętu na XXX baniek bo są płyty
    CD/MP3 i IPody ...