  • Data: 2013-04-19 22:48:29
    Temat: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Widać nie miałeś ich w użyciu, naprawdę topornie obsługuje się te piloty
    > uniwersalne ze względu np. małyk klawiszy bo gdzieś to all in one trzeba upchać.

    Nie wiesz co mowisz - pilot uniwersalny ma tyle samo guzikow co pilot
    dedykowany do TV i DVD/BD od dla jednej firmy. Ma tylko jeden rzad wiecej
    gdzie sa 4 guziki TV, SAT, DVD, VHS ktorym przełączasz funkcje. Nie ma tych
    guzikow pilot Samsunga bo "wie" ze jak nacisnąłes guzik play to dotyczy to
    dvd a jak zwiekszyles glosnosc to dotyczy to tv...

    > Mi nie pasują ale oczywiście każdy może mieć inne zdanie, zostawmy ten temat na
    boku.

    Nie pasuja Ci z jakich dziwnych dla mnie powodow, a uzywalem tych pilotow
    na codzien przez ostatnie 10-12 lat.