  • Data: 2009-01-26 10:31:46
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek pisze:
    > Przemyśl jeszcze jedno rozwiązanie.
    Przemyślałam.
    w ofercie dla stałych abonentów mam do wyboru
    70 minut - za 25 zł + telefon albo za 20 zł bez telefonu
    120 minut - za 45 zł + telefon albo za 30 zł bez telefonu

    Od razu widać, że w ofercie z telefonem odpowiednio 5 zł i 15 zł
    miesięcznie stanowi spłata telefonu, a zatem przy dwuletniej umowie do
    ceny telefonu trzeba doliczyć 120 zł albo 360 zł.

    dla telefonu SE W910i
    cena allegro 514 zł (nowy, bez simlocka, z gwarancją)
    dla opcji 70 minut cena telefonu 199 zł + 120 zł = realnie 319 zł
    dla 120 minut cena telefonu 99 zł + 360 zł = realnie 459 zł
    Opcja z telefonem ciągle wypada taniej niż bez, zwłaszcza, że 50 zł na
    telefon mam zniżki z programu Era Premia. W dodatku mam nadzieję, że dla
    upierdliwego klienta jest dostępna oferta z niższym np. o 5 zł
    abonamentem niż ten oficjalny (taką wytargowałam poprzednio).

    Magdalaena