  • Data: 2009-01-26 09:57:58
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@p...pl pisze:
    /.../
    > No właśnie jaka jest czułość GPS-a w komórkach np. w SE C702 ?
    > Ja korzystam z odbiornika dodatkowego Pentragam PathFinder P 3105 (51
    > kanałowy chipset MTK).
    > Czy czułość mojego odbiornika i tego z SE C702 jest porównywalna ?
    > A może GPS w tego typu komórkach to tylko cieniuchny gadżet ?

    Gęsty las, Nokie N95 i 6650 - w ścieżkach z TrekBuddy widać, że kilka
    razy była utrata sygnału, kilka razy było "na granicy" (myszkowanie i
    nagła teleportacja o 100m). Z mydełkiem w kieszeni+ E51 (ten sam las)
    nie było żadnych problemów, poza niewielkim myszkowaniem na postoju.

    W samochodzie - przy telefonie na uchwycie mocowanym do szyby bez
    problemów (ale słoneczko zabija czytelność), na gecko na desce -
    komunikaty zdecydowanie później, przy lokalnej drodze pośród lasów
    potrafi na chwilę stracić sygnał. W tym wypadku mydełko można położyć
    pod przednią lub tylną szybą i nie ma problemów.

    ALex