  • Data: 2009-01-26 12:28:52
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:497ceb12$0$29394$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Przemyślałam.
    > w ofercie dla stałych abonentów mam do wyboru
    > 70 minut - za 25 zł + telefon albo za 20 zł bez telefonu
    > 120 minut - za 45 zł + telefon albo za 30 zł bez telefonu
    [...]
    Podawałem Tobie i innym Dyskutantom jak jest w Plusie. Istnieje możliwość
    uzyskania rabatu na abonament w wysokości nawet 50%. Podałem przykłady jak
    można taniej, wytykając Koledzie JoteR głupoty jakie wypisywał. Jeśli ktoś
    kombinuje jak wyrwac 5 zł miesięcznie to myślenie i pisanie o tym zajmie
    więcej czasu niż można w tym czasie zarobić. Przy wyższych abonamentach i
    droższych telefonach to sie naprawde opłaca, przynajmniej w Plusie (np
    uppust rzędu 100-150 zł miesięcznie).
    Jak potem napisałas, że w Erze są rabaty kwotowe i to niezbyt duże, to
    istotnie nie ma sensu sobie zawracać tym głowy, poza jednym aspektem -
    długością zobowiązania. Ja umowę mogę zmienić co pól roku, Ty niestety
    dopiero za dwa lata. Zobacz jakie stawki za rozmowy miałaś dwa lata temu.