  • Data: 2009-01-25 20:30:55
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:glifab$d7t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    [...]
    > Bardzo Cię proszę - nie przywołuj cen z (za przeproszeniem) Allegro.
    > Rozmawiamy o kupnie telefonu z gwarancją, a nie o zakupie złomu nieznanego
    > pochodzenia, z nieokreślonym terminem dostawy i gwarancją pana Zdzicha.
    > Poza tym wspominałeś o kredycie i ratach, dlatego bardziej na miejscu
    > byłyby tu ceny np. z Euro RTV.
    [...]

    Jestem w Plusie od 10 lat. Mój pierwszy tel to Nokia 5110 wzięty wraz z
    podpisaniem umowy. Następne telefony (poza ostatnim) kupowałem na Allegro
    jako NOWE, nieużywane, wzięte prosto z salonu Plusa z gwarancją - właśnie na
    wymianę. Więc Kolego proszę Cię za przeproszeniem, pomyśl że na Allegro są i
    takie telefony i jest ich mnóstwo.
    Masz prawo sobie kupowac telefony z "Euro RTV" czy nawet u operatora płacąc
    ile tylko chcesz. Ja podałem przykład, że można mieć identyczny telefon,
    nawet z tego samego salonu po cenie znacznie niższej.

    > Widzisz, właśnie zbliża się do końca mój 2-letni cyrograf w Plusie i
    > miałem zamiar wziąć najpierw SE c702, a po obmacaniu i poczytaniu
    > generalnie umiarkowanie pochlebnych o nim opinii - pewnie wezmę Samsunga
    > F480. Raczej w PLAY (abonament 50 PLN), bo ceny w Plusie (Elastyczna)
    > jakieś takie zaporowe. Otóż pierwszy z nich ma wartość rynkową/sklepową na
    > poziomie 490/799 zł., a drugi 670/1199 zł. Na tej podstawie stwierdziłem,
    > że za te 5 dych "bierze się" telefony bardziej za ~700 PLN niż 200.

    Tutaj się absolutnie zgadzam, za 1 zł bierze się tel którego cena rynkowa
    jest jak najwyższa) oczywiście który spełnia potrzeby. Ale wcześniej
    napisałes to nieco inaczej. Właśnie ten mój HTC był sprzedany komuś za 1 zł.
    Z tym, że ja juz zapłaciłem za niego 1500 zł ponad rok temu. Był to zestaw z
    Orange (Plus niestety myśli "inaczej" odnośnie sprzętu HTC) z licencjonowaną
    Automapą, uchwytem do szyby, ładowarką słuchawkami itp.

    > Tu zgoda, tylko ja patrzę na to jako klient, który ma do wyboru albo
    > ruletkę na (za przeproszeniem) Allegro, albo średnio 2-krotnie wyższe ceny
    > sklepowe. Na tym tle niektóre "promocje" u operatorów są w stanie skusić
    > sporo osób. W tym być może i mnie ;-)

    Ale jaka ruletka chłopie? Wystarczy brać pod uwagę telefony NIEUZYWANE,
    prosto z salonu, sprzedawane przez ludzi którzy dostali je na wymianę i
    zawsze odbiór własny i płatność przy odbiorze.
    Masz przykład http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=537530262
    - To może Twój telefon - będący jeszcze w salonie - jego koszt to 24 zł
    miesięcznie.

    Przecież tak również można. Prawda?