  • Data: 2009-01-23 19:26:04
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: KuFeL <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalaena pisze:

    > Dzięki za odpowiedzi , poszukam grupy GPS i tam na pewno coś pisali.
    >
    > Najważniejsze, że ja nigdy nie miałam GPS i nie jestem w ogóle pewna,
    > czy warto się o to starać, nie mówiąc już o parametrach, których
    > potrzebuję.
    > Bo niby normalnie dobrze sobie radzę z papierową mapą, ale może to jest
    > tak jak ze zmywarka, że można żyć bez niej, ale jak się już spróbuje, to
    > okazuje się niezbędna.

    zmywarka pozwala oszczedzac wode prad i kase. GPS przydaje sie w terenie
    lub przy intensywnym poruszaniu po miescie. Uzywany permanentnie
    powoduje oglupienie kierowcy ktory czesciej patrzy na ekran nawigacji
    niz na droge. Korzystam z nawigacji tylko w terenie ktorego nie znam i
    raczej jako pomoc plus estmacja czasu dojazdu. Byl czas ze tez dawalem
    sie oglupic...

    Pzdr,
    KuFeL
    --