  • Data: 2009-01-24 11:32:05
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KuFeL" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gld5kc$7l7$3@inews.gazeta.pl...

    > GPS przydaje sie w terenie
    > lub przy intensywnym poruszaniu po miescie.

    Dziwne :) Ja wlasnie uzywam w Warszawie dosc sporadycznie, jak musze
    dojechac pod nieznany mi adres :) Do intensywnego poruszania to
    wygodniejszy jest GPS samochodowy, ktory mozna juz kupic za 200 pare
    zlotych :) i ktory takze posiadam i sobie chwale na intensywne jazdy i
    wszelkie dlugie trasy.

    > Uzywany permanentnie
    > powoduje oglupienie kierowcy ktory czesciej patrzy na ekran nawigacji
    > niz na droge.

    A co Ty chcesz tam na tym ekranie tak caly czas ogladac ?
    Ja najwyzej rzucam okiem na jakichs bardziej skomplikowanych
    skrzyzowaniach lub gdy chce poznac jakie manewr czeka mnie za chwile a
    jaki bedzie nastepny zeby sie odpowiednio na wielopasmowce ustawic. To
    sa sprawy naprawde sporadyczne a tak to do jazdy sa bardzo przydatne
    komunikaty glosowe, ktore nie zmuszaja do odrywania wzroku od drogi :)
    No dobra, przyznam sie :)
    W korkach Warszawskich lubie sobie na nawigacji film ogladac,
    najbardziej pasuja mi westerny :) A czasem uzywam jej do odtwarzania
    czytanych ksiazek :)

    > Byl czas ze tez dawalem
    > sie oglupic...

    Znaczy sie ogladales mape na ekranie zamiast droge przez przednia szybe
    ?

    pozdrawiam, leszek