  • Data: 2009-01-25 10:47:07
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cpt. Nemo pisze:
    > Znalazlem :
    >
    > To bedzie doskonale do Twoich celow :
    >
    > http://www1.era.pl/phones/phone_details.php?type=0&i
    d_phone=354

    > W konfiguracji pomozemy i wszystko bedzie smigac az milo :)

    Za drogi
    Przy abonamencie 25 zł na 2 lata kosztuje 1000 zł, przy abonamencie 45
    zł - 800 zł. Już SE C702 odpowiednio kosztuje 500 zł i 300 zł.

    Dla mnie telefon komórkowy ma służyć przede wszystkim do dzwonienia. W
    drugiej kolejności przydaje się wbudowany aparat fotograficzny do
    robienia szybkich zdjęć (np. ciuchów w przymierzalni). Teraz chcę też
    mieć mp3 i możliwość korzystania z internetu - taki telefon mogę mieć
    za symboliczną złotówkę albo za 100 zł przy abonamencie 45 zł (który
    może trochę starguję).
    Nie chcę dopłacać kilkuset złotych za wbudowany GPS, którego nie wiem
    czy w ogóle potrzebuję.

    Magdalaena