  • Data: 2009-01-24 15:09:19
    Temat: Re: GPS w komórce
    Od: peter <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Magdalaena pisze:
    > Poszukałam w google i przeczytałam archiwum grupy z kilku ostatnich
    > miesięcy, ale nie znalazłam żadnych konkretów
    > Chodzi mi o sens kupowania telefonu komórkowego z GPS.
    >
    > Będę przedłużała abonament w Erze (i raczej nie zmienię sieci ze względu
    > na bliskich) tak w okolicach 25 - 45 zł miesięcznie. Jeżdżę samochodem w
    > zasadzie tylko po Warszawie i dlatego do tej pory nie kupiłam zwykłego
    > GPS. Ale może miałabym szansę korzystać z takiej funkcji w zwykłej komórce.
    >
    > I tu moje pytanie o koszty - telefony z GPS w abonamencie są dość drogie
> [...]

    To zalezy czego uzywasz
    ja mam nokie n95 z nokia maps i place za AGPS. Co dziwne po wylaczeniu
    tego, okazalo sie ze jak bylem
    za granica to mam kolo 80 polaczen gprs bez przesylania danych
    i nawet w 2 serwisach nokii nikt nie wie co ten telefon sobie robi i z
    czym sie laczy, co dziwne w Polsce tego nie ma. (to taka przestroga)
    Poza tym trzeba placic abonament, ale czasami na stronach nokii
    pojawiaja sie promocje np miesiac za darmo albo tydzien.
    Jedyna zalata tej nawigacji jest to ze mapy sa za darmo, reszta to
    jednak lipa.
    Tak wiec lepiej nokia maps nie bierz pod uwage jak by co;)