  • Data: 2011-02-11 22:41:44
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 11, 5:26 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > no wlasnie po co?
    >
    > nic nie masz nic nie osiagnales nic nie zarobiles.

    > mam ubaw z ciebie, widzac jak sie rzucasz jak psina na krótkim lancuchu.

    > :)
    >
    > sam se jestes cierniem w dupie. :)
    >
    > przestan pic, znajdz prace, idz na terapie...  :)

    Zaczynasz zaprzeczac swoim slowom.
    Radzilbym ci skonczyc, zebys wstydu sobie oszczedzil - satajesz sie
    coraz bardziej smieszny.
    To ja skracam ci twoj lancuch i w maire inteligentni tacy jak chocby
    Wyszomirski, zaraz to zauwaza.
    Dales sie zlapac jak glupiec i brniesz w lajno zamiast sie z tego
    wycofac.
    Posluchaj mojej dobrej rady a wyjdzie ci tylko na zdrowie.
    Imputowanie mi twoich wlasnych sklonnosci do alkoholu, tylko zle o
    tobie swiadczy.
    Uswiadom sobie tez, jak moze ktos z dobrym gustem - ktory tu rznales -
    robic z siebie takie posmiewisko.

    Twoj ciern