  • Data: 2011-02-12 11:45:33
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 12, 6:27 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, co jest problemem byłych alkoholików? a) w kółko deklarują, że
    > nie piją nawet syropu na kaszel, b) mają przez lata picia tak zeżarty
    > mózg, że nikt z nimi nie może wytrzymać.

    Dla bylych alkoholikow, to rzeczywiscie moze byc dobra rada.
    a) pewnie masz wieksze doswiadczenie z alkoholikami, wiec wierze ci na
    slowo
    b) to ze z nimi nie moze nikt wytrzymac, to nieprawda - zawsze znajda
    sobie kompanow z ktorymi sie wspmagaja duchowo i w zdobywaniu
    alkoholu. Najbardziej nie moga z nimi wytrzymac nie pijacy
    wspolmalzonkowie.

    > A rozwiązanie jest takie proste: usiąść cichutko w kąciku i niewiele się
    > odzywać...

    Tez tak uwazam, tylko ktory z tutejszych alkoholikow sie do tego
    stosuje?

    veri