  • Data: 2011-02-12 08:25:29
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    uhikura wrote:
    > Ludzie , z ch..mi na rozum się nie zamieniajmy !
    > , BT do aparatu?
    > Może jeszcze puderniczka, lodówka, sracz i ...
    > ręce opadają

    znaczy lepiej kablem ciągnąć albo wtykać jakiegoś dągla którego możesz
    podczas akcji urwać przy okazji uszkadzając sobie gniazdko w aparacie :)

    BT to obecnie standard łączności bezprzewodowej miedy urządzeniami mobilnymi
    i byłby dość oczywistym rozwiązaniem w aparacie fotograficznym

    tak BTW to czytałeś tego linka czy tak sobie skomentowałaś :)