  • 1. Data: 2009-10-03 08:24:47
    Temat: GPRS w Plusie w k750i
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Ktore z ustawien dostepnych na stronie
    http://www.plus.pl/oferta_dla_firm/plus_abonament/te
    lefony/konfiguruj_telefon_przez_internet/?idx=805228
    nalezy wybrac, aby w k750i przegladac strony internetowe za pomoca Opery
    Mini, korzystac z mobilnego GMaila, Google Maps, GG oraz odbierac i
    wysylac MMSy?
    Mialem to skonfigurowane tak, ze dzialalo, ale wydawalo mi sie, ze
    pobiera mi za duzo danych (sprawdzenie poczty w GMailu zzeralo 100 kB, a
    sama aplikacja GMail twierdzila, ze kilka), wiec pousuwalem wszystkie
    profile, ktore mialem (a bylo ich 3) i probowalem zainstalowac ktorys z
    tych z powyzszej strony, ale jakos zaden nie chce dzialac.
    Mam wylaczony Roaming i wlaczony GPRS/MMS.
    Na tej stronie dostepne sa takie profile:

    * sek750i intc - ustawienia int csd dla K750i
    * sek750i intg - ustawienia int gprs dla K750i
    * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i
    * sek750i video - ustawienia video dla K750i
    * sek750i wapc - ustawienia wap csd dla K750i
    * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i

    Z gory dzieki za odpowiedzi.
    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-10-03 08:32:07
    Temat: Re: GPRS w Plusie w k750i
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "jijomo" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Mialem to skonfigurowane tak, ze dzialalo, ale wydawalo mi sie, ze pobiera
    > mi za duzo danych (sprawdzenie poczty w GMailu zzeralo 100 kB, a sama

    Prawidłowo naliczyło 100 KiB.

  • 3. Data: 2009-10-03 08:42:20
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    qwerty pisze:

    > Prawidłowo naliczyło 100 KiB.

    Dlaczego? Czy to, ze jednostka taryfikacyjna to 100 kB oznacza, ze kazde
    rozpoczete 100 kB sie liczy?

    pzdr. jijomo

  • 4. Data: 2009-10-03 09:28:29
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    jijomo wrote:

    > Dlaczego? Czy to, ze jednostka taryfikacyjna to 100 kB oznacza, ze kazde
    > rozpoczete 100 kB sie liczy?

    Dokladnie i to najczesciej operatorzy oddzielnie licza dane wyslane i
    odebrane. Wiec wyciagaja oplate za 200kB.

    Co do pytania - powinienes wybrac:

    do przegladania netu:
    * sek750i intg - ustawienia int gprs dla K750i

    jesli by nie dzialalo (nie uzywam SE bo nie lubie to nie mam 100%
    pewnosci ze tam czesgo dziwnego nie wymodzili) to ewnetualnie:
    * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i
    ale powyzsze jest drozsze bo mniejsze pakieciki sa a chyba cena ta sama.

    do mmsow:
    * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-10-03 13:20:11
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    darnok pisze:

> [...]
    >
    > do mmsow:
    > * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i

    Dzieki.
    Po sciagnieciu tych pakietow one instaluja sie w systemie, ale jeszcze
    trzeba je w odpowiednich miejscach przyporzadkowac. Te miejsca to:
    Ustawienia internetowe -> Profile internetowe -> lacz uzywajac
    Opcje transmisji strumieniowej -> lacz uzywajac
    Ustawienia Java -> lacz uzywajac

    Ktory profil ustawic w ktorej opcji?
    Oczywiscie chce korzystac z GPRS, a nie z WAP, wczesniej tak to dzialalo.

    pzdr. jijomo

  • 6. Data: 2009-10-03 15:05:55
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    jijomo wrote:

    > Po sciagnieciu tych pakietow one instaluja sie w systemie, ale jeszcze
    > trzeba je w odpowiednich miejscach przyporzadkowac. Te miejsca to:
    > Ustawienia internetowe -> Profile internetowe -> lacz uzywajac

    intg

    > Opcje transmisji strumieniowej -> lacz uzywajac

    video

  • 7. Data: 2009-10-04 07:37:12
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 3 Paź, 10:24, jijomo <l...@u...op.pl> wrote:
> [...]
    >      * sek750i video - ustawienia video dla K750i
    >      * sek750i wapc - ustawienia wap csd dla K750i
    >      * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i
    PLUS.
    I. INTERNET GPRS - TYLKO TAKI, NIE CSD):
    - wap gprs (naliczania co 10kB w 2 strony) - strony internetowe, Opera
    Mini, mobilny GMail, Google Maps.
    - int gprs (naliczania co 100kB w 2 strony) - jak wyżej. Do tego każda
    poczta email, GG (GG na wapie nie dziala).
    Oba w cenie odpowiednio: 12 gr/10kB, 12 gr/100kB.
    Pakiet internetowy w Plusie np. 25 MB obejmuje naliczanie zdaje się
    90% rozliczania po 100kB (internet gprs), 10% po 10kB (wap gprs).
    Przekroczenie 10%-ego limitu wap gprs powoduje dalsze naliczanie 10kB
    jako 100kB.

    II. MMS - dla mms, jak nazwa wskazuje

    Pozdr. - J
    ----------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 8. Data: 2009-10-04 09:32:27
    Od: Krasnal <k...@o...pl>

    To był 4 październik (niedziela), gdy o godz. 9:37 *Janeo* napisał(a):

    > - wap gprs (naliczania co 10kB w 2 strony) - strony internetowe, Opera
    > Mini, mobilny GMail, Google Maps.

    U mnie zawsze Opera działała na internet a nie wap, co nawet taniej
    wychodzi.

    > - int gprs (naliczania co 100kB w 2 strony) - jak wyżej. Do tego każda
    > poczta email, GG (GG na wapie nie dziala).

    Jest nawet jakaś promocja GG w Plusie, nie płaci się za pakiety danych ale
    przez wap.

    --
    Krasnal...

  • 9. Data: 2009-10-05 05:50:50
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 4 Paź, 11:32, Krasnal <k...@o...pl> wrote:
    > U mnie zawsze Opera działała na internet a nie wap, co nawet taniej
    > wychodzi.
    Zależy od pakietu. Ja mam taki, co akceptuje gprs WAP i INTERNET
    niezależnie. Więc pakiet taki przy używaniu WAP pozwala np. na 10x
    więcej połączeń (20kB zamiast 200kB/połączenie). Tylko wtedy, jak chcę
    używać GPS, przełączam na INTERNET gprs (AGPS wymaga pakietu DANYCH +
    GG na podtrzymanie sesji).
    Co do Opery, powinna chodzić na WAP, wystarczy wejść na www po WAP-ie
    i ją zainstalować.
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 10. Data: 2009-10-06 10:42:03
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Janeo pisze:
> [...]

    > 90% rozliczania po 100kB (internet gprs), 10% po 10kB (wap gprs).
    > Przekroczenie 10%-ego limitu wap gprs powoduje dalsze naliczanie 10kB

    Dzieki, okazalo sie, ze zaczelo dzialac dopiero kiedy zainstalowalem tez
    profil MMS, sam int gprs nic nie dawal.

    pzdr. jijomo