    Date: Mon, 19 Dec 2011 09:07:34 +0100
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.programming
    Subject: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód

    W dniu 2011-12-18 15:17, ToMasz pisze:

    > Z całym szacunkiem, kolega się mocno myli. Tzn znam tysiąc pińcet sto
    > 900 ludzi z kompami i jestem jedyną osobą która w czasie swojego życia
    > kupiła windowsa. parę osób kupiło kompa z windowsem, ale po 3 latach i
    > tak zainstalowali nowszą wersję. Dobrze jest w swiecie laptopów - bo tam
    > windows jest w wiekszości pre-instalowany.

    A ja od dłuższego czasu nie spotkałem się z osobą, która na nowym
    komputerze nie miałaby legalnego systemu.

    > Darmowego oprogramowania jest na windowsa od groma, ale... Właśnie to
    > ale. Ile osób korzysta z nero? total commandera, acdsee, - o ile się nie
    > myle to są programy płatne.

    Nero (specjalne wersje) często jest dodawane do nagrywarek...

    > nie pamiętam co tam jeszcze kiedyś miałem na
    > kompie, ale praktycznie co dziennie doś tam się ciągnęło z DC++, albo z
    > inny P2P (chomik wtedy nie istniał) Naj bardziej "jumanym" programem
    > jest MS word. Uczą go w szkołach, w urzędach posługują się .doc-ami i
    > potem jak ktoś widzi Open Oficce to go skręca.

    Mnie skręca niezależnie czy widzę MS-Worda, czy Write z OO - ale po
    prostu nie lubię programów tego typu, dużo lepiej pracuje mi się na
    programach do składu tekstu, nawet jak mam napisać przysłowiowy list do
    cioci, ale to inna bajka. Natomiast jeśli mam zrobic podstawowe rzeczy,
    to jedyne czego mi brakowało w oo przez ostatnie kilka lat, a co
    podobnież jest w wordzie zrobione lepiej (podobnież, bo worda nie
    uruchamiałem już od co najmniej kilku lat), to wielostronicowe tabelki
    odwrócone o 90%. W OO trzeba kombinować i rozwiązaniem jest np zmiana
    stylu strony, ale to jest brzydkie rozwiązanie, bo nieintuicyjne,
    ponadto raczej trzeba na tych stronach zrezygnować z drukiem numeru strony.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl