    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.programming
    Subject: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Date: Sun, 18 Dec 2011 15:17:31 +0100

    W dniu 18.12.2011 14:30, Arkadiusz Dymek pisze:

    > Szczerze wątpię. Tzn. nie widzę tej przewagi Linuksa w zakresie
    > darmowego oprogramowania. Właściwie wszystko co open source ma też swoją
    > wersję na Windows. Pozostaje kwestia samego systemu, ale mam wrażenie,
    > że tu akurat piractwo jest coraz mniej popularne.
    Z całym szacunkiem, kolega się mocno myli. Tzn znam tysiąc pińcet sto
    900 ludzi z kompami i jestem jedyną osobą która w czasie swojego życia
    kupiła windowsa. parę osób kupiło kompa z windowsem, ale po 3 latach i
    tak zainstalowali nowszą wersję. Dobrze jest w swiecie laptopów - bo tam
    windows jest w wiekszości pre-instalowany.
    Darmowego oprogramowania jest na windowsa od groma, ale... Właśnie to
    ale. Ile osób korzysta z nero? total commandera, acdsee, - o ile się nie
    myle to są programy płatne. nie pamiętam co tam jeszcze kiedyś miałem na
    kompie, ale praktycznie co dziennie doś tam się ciągnęło z DC++, albo z
    inny P2P (chomik wtedy nie istniał) Naj bardziej "jumanym" programem
    jest MS word. Uczą go w szkołach, w urzędach posługują się .doc-ami i
    potem jak ktoś widzi Open Oficce to go skręca.
    Gdyby był inny system szkolenia uczniów albo najzupełniej normalny
    system kar za używanie "warezu" to nie było by żadnej korzyści z
    posiadania windowsa. Ten kto musi mieć, gra na kompie, ten by miał
    oryginały. (o ile by nie stwierdził ze lepiej kupić playstation ileśtam
    -skoro i tak będzie uzywał oryginalnych gier) . Reszta - poczta, www,
    jakaś tam prosta obsługa pendriva, cyfrówki, obrazków filmów - działała
    by pod linuksem.

    Do wątkotwórcy: dzisiał byłem w decatlonie. na wielim monitorze jakiś
    ichniejszy film reklamowy i ..... na środku okienko z błędem. Film
    najnormalniej leciał. Czy jakikolwiek linuks by się tak "wykrzaczył"?

    ToMasz