  • Data: 2011-12-17 20:35:11
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> szukaj wiadomości tego autora

    Szyk! Cssy... Cssy ja moge s tobą pogadać?
    > Witam
    >
    > W tej wiadomości udowodnię że GNU Linux nie jest stabilnym systemem (w
    > brew propagandzie) i dla tego jest tak mało popularny.

    [...]
    Czy to jest kolejne zaliczenie 'zajęć z interneta' na zasadzie
    'kto wywoła dłuższego flejma'? :)

    Jesli tak, to przekaz Panu Nałuczycielowi, że dobry troll nie robi błędów
    gramatycznych i wie o czym pisze (a Ty nie możesz się zdecydować czy
    obarczasz winą jądro, dystrybucję czy tworzące soft firmy trzecie,
    pomijając szczegół, że winda kosztuje więcej niż $120 - nie OEMa
    sam sobie legalnie zainstalować nie możesz)

    > Szyk

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ BOFH excuse 99: SIMM crosstalk.