    From: Endless Lameness <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Date: Tue, 24 Mar 2009 14:42:03 +0000 (UTC)

    W artykule <s...@l...localdomain> l...@l...localdomain
    napisał(a):

    > Znaczy że co, ten stary soft przestaje być wystarczający?

    Nie. Nigdy nie był wystarczający, a nowa wersja to nadzieja że coś w tym
    temacie się zmieniło. I to nie na gorsze ^^

    > Ale jednak wspomniałeś ;) Jak ktoś się boi, to może zainstalować jakieś
    > LTS - pewnie do śmietnika pójdzie system razem z komputerem.

    > To akurat wychodzi w łubudubu bez grzebania...

    Ależ skąd, zawsze były problemy - a to z kodekami, a to z napisami, że
    już nie wspomnę o wspaniałem obsłudze kart ATI. Konfiguracja mplayera
    która działała rewelacyjnie aż do 7.10, po aktualizacji do 8.04 powodowała
    slideshow 3 fps, albo pikselozę (na innym -vo). Świetny (jak dotąd) K3B
    też zaczął się dziwnie zachowywać. Szczegółów niestety nie pamiętam, ale
    coś było nie tak.

    > Zainstalowałem jakiś czas temu łubudubu na antyku na oko odrobineczkę
    > starszym. Jak do tej pory była jedna reklamacja - przestał działać
    > flash. Ale to akurat dlatego, że sobie flashblocka zainstalowali...

    Weź mi nawet nie mów o flashu pod linuksem ;-)
    Może zrobię jeszcze jedno podejście przy 9.04, ale coraz mniej mi się chce.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy