  • Data: 2009-03-26 20:08:37
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 26 of Mar 2009 19:35, Endless Lameness wrote:

    > Ee, był taki jeden, nazywał się AmigaOS. Wymagania przestały spełniać
    > aplikacje i hardware.

    Zabaweczka. OS/2 lepsza zabaweczka, VM/370 - system.
    (NTG, czyli Na Takie Gadki jest specjalna grupa)

    > Windows jako taki jest "niemiły w dotyku" i staram się unikać
    > bezpośredniego kontaktu (np. poprzez total commandera). Niestety, do
    > używania go zmusza dostępność oprogramowania (a raczej jego brak na
    > innych platformach).

    Głównie gry i programy antywirusowe :->
    Rzadko jenoplatformowe typu autocad, mathcad itp.
    albo przymus, bo urząd to zakupił.
    Tylko parę razy słyszałem rozsądne uzasadnienia wyboru.
    A reszta jak w wyborach za PRL-u, oportunizm i procentowe
    poparcie dla słusznego systemu na podobnym poziomie :-)

    > Dlatego m.in. nie biorę w ogóle pod uwagę Makówek.

    MacOS to mniej więcej czapka na unixa, którego ja używam.
    Sam bym za to nie zapłacił, ale dzieciakowi, którego
    nie udało się namówić na jakiegoś linuksa czy *buntu,
    nie próbowałem odradzać.

    --
    nb