    From: grzybu <s...@s...sp>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: GF1 - oficjalnie
    Date: Fri, 04 Sep 2009 09:18:40 +0200

    Dnia 2009-09-03, czw o godzinie 22:30 +0200, dominik pisze:

    > No właśnie chciałem wiedzieć ile one mają. Z tego co pamiętam to G1/GH1
    > miał mieć 1,4Mdots, ale wyszło, że ma normalne piksele, bo one się świecą
    > kolorami naprzemiennie. Dlatego teraz widząc wszędzie 220kpix pomyślałem,
    > że GF1 ma taką rozdzielczość w takiej technologii jak G1.
    > Jeśli te dwa parametry są porównywalne i GF1 ma rozdziałkę zaledwie 1/6 G1
    > to jest to porażka pierwszego rzędu.

    No niestety, wizjerek GF1 to jest inna liga niż G(H)1.
    Co do tych 1.4MPix w G1. Jak sobie podzielisz to przez 3 to wychodzi
    akurat 800x600. Tyle, że nie widać przerw między pixelami, bo ich po
    prostu nie ma. Coś jak projektory DLP. Schodki może być widać, co pomaga
    ręcznie ustawić ostrość, bo pojawiają się kiedy ostrość jest w punkt.
    Ale i tak są maleńkie i trzeba wiedzieć czego szukać. Taki mikro-mikro
    raster ;)

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy