  • Data: 2009-09-04 19:14:19
    Temat: Re: GF1 - oficjalnie
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nieznajomy wrote:
    > Nie przejmuj się, Sony zrobi lepiej, a to że za kilka(naście) lat to
    > mały (Pan) Pikuś ..... Wiermi marce poczekają, choćby z kredkami lub
    > farbkami (akwarelowymi) ....

    A co ma sony do tego? Pisałem wiele razy, że EVIL-a to sobie mogę wybrać
    marki krzak&co bo podpinanie do niego szkieł z lustrzanek ma nikły sens.
    Jak samsung zrobić dobrego to nie będę miał skrupułów by jego kupić.
    Warunkiem jest wysokiej klasy LCD (bo to EVIL w końcu), dobra czułość,
    stosunkowo duża matryca i IS w body.
    Czy to będzie sony, canon, nikon, samsung, sigma czy cokolwiek to dla mnie
    bez znaczenia. Niech tylko nie kosztuje pińcet razy więcej niż to warte.
    Nic mnie nie ciśnie by sobie poczekać na właściwy model.

    Narazie właściwego nie ma. Pen ssie za cenę i tragiczne LCD, panas za brak
    IS. Oba w jakimś stopniu za matrycę m4/3. Najlepsza dla mnie byłaby
    foveonowa + FX, ale tego nie doczekam do tego wraz z IS, za to na APS + IS
    chyba mogę spokojnie liczyć do samsunga.

    d.