  • 1. Data: 2010-08-03 14:49:15
    Temat: G11 i wskaźnik baterii.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Żona używa tego kompakta i jest jeden problem:
    Wskaźnik baterii pokazuje zawsze full i nagle aparat wyświetla - wymień
    akumulator. Czas pracy na baterii jest OK.
    Aparat ma kilka miesięcy.
    Ten typ tak ma czy coś jest nie tak?

  • 2. Data: 2010-08-03 19:38:57
    Temat: Re: G11 i wskaźnik baterii.
    Od: "Rafał" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał w
    wiadomości news:i39a9b$58g$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Wskaźnik baterii pokazuje zawsze full i nagle aparat wyświetla - wymień
    > akumulator. Czas pracy na baterii jest OK.

    To nie jest w porządku. U mnie na około 40 ( + - 10 ) zdjęć przed padnięciem
    całkowitym wyświetla dwie kreski na ikonie baterii a potem gdy jest ostatni
    stopień (jedna kreska) można zrobić jeszcze maks. 10 zdjęć. Także jest dość
    miarodajny a u Ciebie nie działa jak należy. Ale co może być przyczyną to
    niestety nie wiem.

    pozdrawiam

    Rafał

  • 3. Data: 2010-08-04 05:47:16
    Od: NetUser <n...@n...net>

    "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> wrote in

    > Żona używa tego kompakta i jest jeden problem:
    > Wskaźnik baterii pokazuje zawsze full i nagle aparat wyświetla - wymień
    > akumulator.

    Nie uzywam akurat G11 tylko starego A95 i w nim jest dokladnie tak samo
    wiec podejrzewam, ze niektore Canony tak po prostu maja. Moze uzytkownicy
    innych modeli kompaktow Canona tez sie wypowiedza to bedziesz wiedzial czy
    sie przejmowac, czy nie.

  • 4. Data: 2010-08-04 12:12:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "NetUser" <n...@n...net> wrote in message
> [...]
    > innych modeli kompaktow Canona tez sie wypowiedza to bedziesz wiedzial czy

    Zeby tylko z aparatami (G5 ma taki sam problem), ale wiekszosc urzadzen na
    akumulatory od golarek po pady do Xboxa pokazuje 2/3 stanu baterii przez
    tydzien, eby na ostatnich 10 minut dzialania spasc do zera.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-08-06 12:05:47
    Od: majster <p...@o...pl>

    > Ten typ tak ma czy coś jest nie tak?

    Zainstaluj sobie CHDK. Będziesz miał sporo fajnych funkcji.
    Także bardzo dokładny wskaźnik stanu bateri.

    pozdrawiam

    majster