  • 131. Data: 2009-07-02 09:16:30
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Pewnie dlatego.
    > To ile nakładek na system ma ipoo?

    Napewno 3, ale akurat mnie sie systemowa podoba najbardziej.

    > SPV i Qtek dziś już nie. Ale choćby Era G1.

    To nie Windows Mobile :) pozatym jest wliczony do HTC w zestawieniu
    Gartnera o ktory ostatnio kruszono kopie

  • 132. Data: 2009-07-02 09:22:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Możesz napisać coś wiecej?

    ssh a wiec i scp oferuje mi mozliwosc kopiowania plikow na ten przyklad.
    Ustawienie uprawnien, konfiguracje reczna paru rzeczy.

    > I tak samo prosze o odpowiedź:

    WIndows Mobile przynajmniej moj moge zapchac do zawieszenia samym
    uruchamianiem aplikacji. Aplikacje potrafia zawisnac zajmujac CPU przez
    co nie da sie ich zamknac inaczej niz reset. Aplikacje domyslnie zostaja
    w tle zuplenie nie potrzebnie smiecac. WM zostawiony sam sobie bez
    wylaczania po 14-21 dniach zawisnie z powodu fatalnego sprzatania po
    sobie i uruchomionych aplikacjach. Wiem ze byc moze czesciowa winne sa
    aplikacje ale system sobie nie radzi. W iphonie jest bardziej
    restrykcyjne SDK a w Androdzie to aplikacje dzialaja w sandboxie wiec
    nie maja prawa nawet musnac systemu

    Swoja droga Vista mnie zaskoczyla .... okienkiem ze od 7dni nie
    restartowalem komputera i zeby to zrobic.

  • 133. Data: 2009-07-02 09:25:06
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hpfj$sk5$5@inews.gazeta.pl:

    > Taka tam mrzonka :) raczej nie wyjdzie

    Wiec Qualcomm pozostaje cięgle jedynym procem na którym chodzi Android. Ale
    oczywiście przyz to staje się równocześnie najlepszym procesorem do Androida.
    Najgorszym tez.

    Chyba z nudów zainstaluje sobie Androida na mojej Omnii;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 134. Data: 2009-07-02 11:03:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2htsb$h4o$3@inews.gazeta.pl:

    > Poprawiono jakosc wykonania dzieki nowej lokalizacji produkcji tych
    > ukladow. A co za tym idzie w parti 1000/1000 kreci sie na 524MHz co w
    > poprzednich ukladach bylo niemozliwe. Stad podniesiono maksymalny zegar
    > dla producentow do zastosowania. Sa tez pewne zmiany w architekturze i
    > ukladzie ale to drobiazgi.

    A jakie to zmiany?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 135. Data: 2009-07-02 11:13:19
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > WIndows Mobile przynajmniej moj

    I na tym powinna się skonczyć dyskusja. Swe tezy opierasz na swoich nadwyraz
    skromnych doświadczeniach.

    > moge zapchac do zawieszenia samym uruchamianiem aplikacji.

    Własnie spróbowałem. Nie dało się. Gdy odpaliłem tyle aplikacji że zapchały
    cały ram system powyłączał je. W skrócie. Nie udało mi się zapchać WM6.1

    > Aplikacje potrafia zawisnac zajmujac CPU przez
    > co nie da sie ich zamknac inaczej niz reset.

    Też nie zauważyłem. Pare razy aplikacje zawisły, system je ubił i chciał
    wysyłać donos do m$. Zdażyło się też że aplikacja zapętliła się, ale znowu
    dało się ją bez problemu wyłaczyć. Owszem, taka aplikacja spowolniła mocno
    system, ale nic wiecej.

    > Aplikacje domyslnie zostaja w tle zuplenie nie potrzebnie smiecac.

    To chyba normalne że póki nie wyłaczysz aplikacji to ta działa?
    WM nie ma osobnego gadzetu do minimalizowania, przez to minimalizowanie
    aplikacji odbywa się przez krótkie tapnięcie krzyżyka, a wyłaczenie przez
    przetrzmanie przez ~1 sek.

> [...]
    > aplikacje ale system sobie nie radzi. W iphonie jest bardziej
    > restrykcyjne SDK a w Androdzie to aplikacje dzialaja w sandboxie wiec

    A ile aplikacji w ipoo może działać równoczesnie w tle?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 136. Data: 2009-07-02 11:19:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > I na tym powinna się skonczyć dyskusja. Swe tezy opierasz na swoich nadwyraz
    > skromnych doświadczeniach.

    Tak ocazywiscie ... moze zajrzyj na WMowe fora z łaski swojej i poczytaj
    głosy zachwyconych szykoscia swoimch WM. Narazie sprawiasz wrazenie
    oderwanego do rzczywywistosci.

    > Własnie spróbowałem. Nie dało się. Gdy odpaliłem tyle aplikacji że zapchały
    > cały ram system powyłączał je. W skrócie. Nie udało mi się zapchać WM6.1

    Tak sam pozamykal aplikacje w tle ... nono :) ale jakim prawem i wedle
    jakich zasad. ?

> [...]
    > dało się ją bez problemu wyłaczyć. Owszem, taka aplikacja spowolniła mocno

    Chyba mowisz o Vista :)

    > To chyba normalne że póki nie wyłaczysz aplikacji to ta działa?

    Przed chwila napisales ze jednak system jak uzna ze jednak go uwieraja
    to wylacza... oj placzesz sie w zeznaniach. U mnie potrafi zamulic
    sam z siebie po odpaleniu nastu aplikacji mimo ze teoretycznie je ubija
    to jakos dziwnei RAM znika

    > WM nie ma osobnego gadzetu do minimalizowania, przez to minimalizowanie
    > aplikacji odbywa się przez krótkie tapnięcie krzyżyka, a wyłaczenie przez
    > przetrzmanie przez ~1 sek.

    Wiesz jakie to intuicyjne ? chcesz to zapytamy kogos z Omnia czy wie
    jak zamnac aplikacje i zobaczymy jego task manager z wczorajaszya
    "Obluga wiadomosci" w tle.

    > A ile aplikacji w ipoo może działać równoczesnie w tle?

    Nie wiem sporo pewnie.... wiem do czego pijesz SDK wymusza zamykanie
    aplikacji co jest sluszne nie ma potrzeby miec w tle otworzonego GG
    czy poczty .. skoro jest PNS prawda ? Sam PNS zalatwia 90% problemow z
    wydajnoscia i brakiem odpalania w tle aplikacji z Appstore.

    Zeby nie bylo sa pewne aplikacje na iphonie ktore natywnie dzialaja w
    tle. Wystarczy zobaczyc liste procesow

  • 137. Data: 2009-07-02 11:19:27
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

> [...]

    > WIndows Mobile przynajmniej moj moge zapchac do zawieszenia samym
    > uruchamianiem aplikacji. Aplikacje potrafia zawisnac zajmujac CPU przez

    Zapomniałem zapytać...
    Jakie urządzenie z WM masz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 138. Data: 2009-07-02 11:48:05
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Tak ocazywiscie ... moze zajrzyj na WMowe fora z łaski swojej i poczytaj
    > głosy zachwyconych szykoscia swoimch WM. Narazie sprawiasz wrazenie
    > oderwanego do rzczywywistosci.

    Na forach pisza ci co mają problemy. Ci którym wszystko działa nie piszą że
    im wszystko działa a tylko radząc tym co nie działa co robić by im działało.

    > Tak sam pozamykal aplikacje w tle ... nono :) ale jakim prawem i wedle
    > jakich zasad. ?

    Prawem nie zawieszania urządzenia. Oczywiście task menadzer pozwala wybrać
    aplikacje które nie mogą zostać zamknięte przez system.
    Coś bardzo mało wiesz na temat WM...

    > Chyba mowisz o Vista :)

    Nie, o WM. Znowu pokazujesz jak mało wiesz o WM.

    > Przed chwila napisales ze jednak system jak uzna ze jednak go uwieraja
    > to wylacza... oj placzesz sie w zeznaniach.

    Pomyśl przez chwilkę, WM to nie ipoo, tu użytkownik może zadecydować.
    Możesz samodzielnie wyłaczyć aplikacje, gdy uznasz że już nie potrzebujesz,
    albo możesz ją zostawić by chodziła w tle. Wtedy gdy zabraknie ramu, system
    ją wyłącz. O ile użytkownik nie zadecydował wcześniej, że aplikacja ma być
    chroniona przed wyłaczeniem.

    > U mnie potrafi zamulic
    > sam z siebie po odpaleniu nastu aplikacji mimo ze teoretycznie je ubija
    > to jakos dziwnei RAM znika

    Co masz za sprzęt? Może jest uszkodzony? Albo używasz jakiejś zbrandowanej
    wersji softu? Operatorzy potrafią popsuc swoimi ingerencjami system.
    Sztandarowym tego przykładem jest LG KS20 z Orange. Na sofcie od operatora
    fon wieszał się koszmarnie. Dopiero po wgraniu oryginalnego Romu LG zaczynał
    normalnie działać.

    > Wiesz jakie to intuicyjne ?

    Bo masz nawyki z dużego windowsa gdzie krzyżyk wyłączał aplikacje?
    Większość aplikacji w menu plik ma także opcje Exit, zgadnij do czego?
    Przynajmniej nauczyłeś się czegoś nowego.

    > chcesz to zapytamy kogos z Omnia czy wie
    > jak zamnac aplikacje i zobaczymy jego task manager z wczorajaszya
    > "Obluga wiadomosci" w tle.

    Pytaj. Zobaczymy ilu nie czytało instrukcji obsługi.

    > Nie wiem sporo pewnie....

    Albo w ogóle?

    > wiem do czego pijesz SDK wymusza zamykanie aplikacji

    I przez to nie istnieją aplikacji nagrywająca automatycznie wszystkie rozmowy
    telefoniczne.

    > co jest sluszne nie ma potrzeby miec w tle otworzonego GG
    > czy poczty .. skoro jest PNS prawda ? Sam PNS zalatwia 90% problemow z
    > wydajnoscia i brakiem odpalania w tle aplikacji z Appstore.

    Push Notification Serveice działa z gg?
    A co w sytucji gdy jadąc samochodem i używając tej jednej nawigacji jaka jest
    dostaniesz smsa?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 139. Data: 2009-07-02 15:09:35
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    Oj widzę, ze zaczynasz uprawiać płaszczycyzmy :)

  • 140. Data: 2009-07-02 15:36:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 09:09:13 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > Czy możesz napisać więcej o WM na XT 6MHz?
    > Bo odnosze wrażenie że to platforma równie rozbudowana jak twoja wiedza...
    >
    > Pozdrawiam!

    Dla Jana wiedza jest nic nie znaczącą przeszkodą w drodze do flejma.

    PS: a ja się dziwię, że na pcoa taki spokój, a Jan po prostu nie ma już
    czasu trollować tam...

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"