  • 121. Data: 2009-07-02 07:55:41
    Temat: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Tak, ale w G1 nie masz i7 o innym steppingu, masz cały czas tego samego
    > Qualcomma. Tylko z zegrem ustawionym wyżej. Z takim samym zegarem jak we
    > wszystkich nowych urządzeniach HTC.

    > http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone2=2024&i
    dPhone1=2861
    > MSM7200 od MSM7200a różni się tylko maksymalnym dozwolonym zegarem -
    > 400 vs 528Mhz. Wiecej róznic nie ma.

    Chlopie nie rozsmiewasz mnie pomysl chwile dlaczego nagle wiekszy zegar
    jest dozwolony, a wczesniej nie byl

  • 122. Data: 2009-07-02 07:56:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Na razie widze tylko tupanie z twojej strony. Mam Samsunga i900 i jakoś nic
    > mi nie przymula. Wręcz przeciwnie, wszystko smiga. Nawet na HTC Torrnado z
    > Omapem 180MHz WM zasuwał ostro.

    Paanie u mojej Baci WIndows Mobile zasuwa na IBM XT z 6MHz

  • 123. Data: 2009-07-02 07:58:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > UI w ogóle nie świadczy o systemie operacyjnym. Dlatego WM doczekał się
    > sporej ilości różnych nakładek i HomeScreenów. Każdy lubi co innego, więc
    > user używa czego chce. Ile różnych nakładek na system ma ipoo?

    Tak oczywiscie i pewnie dlatego powstalo Aero do Visty :)

    > Jak skończysz dokształt z systemów operacyjnych zrób sobie krótki kurs
    > marketingu. Odpowiesz sobie czemu Apple sprzedaje więcej niż HTC.

    Moze wyszkolisz panow z HTC z marketingu ... biedaki nie wiedza co
    robia. Tak wiemy Ze caly WIndows Mobile sprzedaje sie tylko dzieki
    nazwie Microsoft bo gdyby nie to nikt by tego nieruszyl

    > Choć pewnie jeżeli by się policzyło wszystkie wyprodukowane aparaty HTC,
    > także te sprzedawane pod innymi markami, np SPV, Qtek, I-Mate itp... Na pewno
    > nazbierało by się tego dużo wiecej niż u Appla...

    A jakies to HTC obecnie sprzedawane sa pod markami SPV i Qtek ?

  • 124. Data: 2009-07-02 07:58:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hj6u$52d$2@inews.gazeta.pl:

    > A ssh to masz skąd? Było w systemie od Appla czy musiałeś doinstalować?
    > Co możesz zrobić przez ssh?

    Odpalic topa i podziwiac wielozadaniowosc :)

  • 125. Data: 2009-07-02 07:59:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Chciałeś zapewne napisać _jedyny_ procesor?
    > Choć nie długo ma wyjść Geek Phone One na Marvellu.

    Taka tam mrzonka :) raczej nie wyjdzie

  • 126. Data: 2009-07-02 09:06:59
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hp8l$sk5$1@inews.gazeta.pl:

    dPhone1=2861

    > Chlopie nie rozsmiewasz mnie pomysl chwile dlaczego nagle wiekszy zegar
    > jest dozwolony, a wczesniej nie byl

    Wiec dlaczego został dozwolony większy zegar? Czekam na odpowiedz.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 127. Data: 2009-07-02 09:09:13
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Paanie u mojej Baci WIndows Mobile zasuwa na IBM XT z 6MHz

    Czy możesz napisać więcej o WM na XT 6MHz?
    Bo odnosze wrażenie że to platforma równie rozbudowana jak twoja wiedza...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 128. Data: 2009-07-02 09:11:44
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Tak oczywiscie i pewnie dlatego powstalo Aero do Visty :)

    Pewnie dlatego.
    To ile nakładek na system ma ipoo?

> [...]
    > nazwie Microsoft bo gdyby nie to nikt by tego nieruszyl

    > A jakies to HTC obecnie sprzedawane sa pod markami SPV i Qtek ?

    SPV i Qtek dziś już nie. Ale choćby Era G1.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 129. Data: 2009-07-02 09:13:02
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > Odpalic topa i podziwiac wielozadaniowosc :)

    Możesz napisać coś wiecej?

    I tak samo prosze o odpowiedź:

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 130. Data: 2009-07-02 09:14:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Wiec dlaczego został dozwolony większy zegar? Czekam na odpowiedz.

    Poprawiono jakosc wykonania dzieki nowej lokalizacji produkcji tych
    ukladow. A co za tym idzie w parti 1000/1000 kreci sie na 524MHz co w
    poprzednich ukladach bylo niemozliwe. Stad podniesiono maksymalny zegar
    dla producentow do zastosowania. Sa tez pewne zmiany w architekturze i
    ukladzie ale to drobiazgi.