    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Date: Thu, 2 Jul 2009 11:13:19 +0000 (UTC)
    <h1fqvt$aqv$1@inews.gazeta.pl> <h1ft2j$mtm$1@inews.gazeta.pl>
    <h1ftbn$nkl$1@inews.gazeta.pl> <h1fu0e$luq$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h1fvm9$5la$3@inews.gazeta.pl> <h29r9p$j2s$1@inews.gazeta.pl>
    <h2adr5$9i1$1@inews.gazeta.pl> <h2ae1r$9jr$1@inews.gazeta.pl>
    <h2b0q0$6nc$1@news.onet.pl> <h2cgtn$qfh$3@inews.gazeta.pl>
    <h2cioj$t94$1@news.onet.pl> <h2ck8l$9kq$4@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2fdln$oj5$4@inews.gazeta.pl>
    <h2frlo$q4l$1@inews.gazeta.pl> <h2hj6u$52d$2@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2hpeg$sk5$4@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2huc3$kdk$1@inews.gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:h2huc3$kdk$1@inews.gazeta.pl:

    > WIndows Mobile przynajmniej moj

    I na tym powinna się skonczyć dyskusja. Swe tezy opierasz na swoich nadwyraz
    skromnych doświadczeniach.

    > moge zapchac do zawieszenia samym uruchamianiem aplikacji.

    Własnie spróbowałem. Nie dało się. Gdy odpaliłem tyle aplikacji że zapchały
    cały ram system powyłączał je. W skrócie. Nie udało mi się zapchać WM6.1

    > Aplikacje potrafia zawisnac zajmujac CPU przez
    > co nie da sie ich zamknac inaczej niz reset.

    Też nie zauważyłem. Pare razy aplikacje zawisły, system je ubił i chciał
    wysyłać donos do m$. Zdażyło się też że aplikacja zapętliła się, ale znowu
    dało się ją bez problemu wyłaczyć. Owszem, taka aplikacja spowolniła mocno
    system, ale nic wiecej.

    > Aplikacje domyslnie zostaja w tle zuplenie nie potrzebnie smiecac.

    To chyba normalne że póki nie wyłaczysz aplikacji to ta działa?
    WM nie ma osobnego gadzetu do minimalizowania, przez to minimalizowanie
    aplikacji odbywa się przez krótkie tapnięcie krzyżyka, a wyłaczenie przez
    przetrzmanie przez ~1 sek.

    > WM zostawiony sam sobie bez
    > wylaczania po 14-21 dniach zawisnie z powodu fatalnego sprzatania po
    > sobie i uruchomionych aplikacjach. Wiem ze byc moze czesciowa winne sa
    > aplikacje ale system sobie nie radzi. W iphonie jest bardziej
    > restrykcyjne SDK a w Androdzie to aplikacje dzialaja w sandboxie wiec
    > nie maja prawa nawet musnac systemu

    A ile aplikacji w ipoo może działać równoczesnie w tle?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski