    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: G1 za 49zł .... ciekawa oferta
    Date: Thu, 2 Jul 2009 11:48:05 +0000 (UTC)
    <h1fqvt$aqv$1@inews.gazeta.pl> <h1ft2j$mtm$1@inews.gazeta.pl>
    <h1ftbn$nkl$1@inews.gazeta.pl> <h1fu0e$luq$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h1fvm9$5la$3@inews.gazeta.pl> <h29r9p$j2s$1@inews.gazeta.pl>
    <h2adr5$9i1$1@inews.gazeta.pl> <h2ae1r$9jr$1@inews.gazeta.pl>
    <h2b0q0$6nc$1@news.onet.pl> <h2cgtn$qfh$3@inews.gazeta.pl>
    <h2cioj$t94$1@news.onet.pl> <h2ck8l$9kq$4@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2fdln$oj5$4@inews.gazeta.pl>
    <h2frlo$q4l$1@inews.gazeta.pl> <h2hj6u$52d$2@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2hpeg$sk5$4@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2huc3$kdk$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1> <h2i561$ick$1@inews.gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:h2i561$ick$1@inews.gazeta.pl:

    > Tak ocazywiscie ... moze zajrzyj na WMowe fora z łaski swojej i poczytaj
    > głosy zachwyconych szykoscia swoimch WM. Narazie sprawiasz wrazenie
    > oderwanego do rzczywywistosci.

    Na forach pisza ci co mają problemy. Ci którym wszystko działa nie piszą że
    im wszystko działa a tylko radząc tym co nie działa co robić by im działało.

    > Tak sam pozamykal aplikacje w tle ... nono :) ale jakim prawem i wedle
    > jakich zasad. ?

    Prawem nie zawieszania urządzenia. Oczywiście task menadzer pozwala wybrać
    aplikacje które nie mogą zostać zamknięte przez system.
    Coś bardzo mało wiesz na temat WM...

    > Chyba mowisz o Vista :)

    Nie, o WM. Znowu pokazujesz jak mało wiesz o WM.

    > Przed chwila napisales ze jednak system jak uzna ze jednak go uwieraja
    > to wylacza... oj placzesz sie w zeznaniach.

    Pomyśl przez chwilkę, WM to nie ipoo, tu użytkownik może zadecydować.
    Możesz samodzielnie wyłaczyć aplikacje, gdy uznasz że już nie potrzebujesz,
    albo możesz ją zostawić by chodziła w tle. Wtedy gdy zabraknie ramu, system
    ją wyłącz. O ile użytkownik nie zadecydował wcześniej, że aplikacja ma być
    chroniona przed wyłaczeniem.

    > U mnie potrafi zamulic
    > sam z siebie po odpaleniu nastu aplikacji mimo ze teoretycznie je ubija
    > to jakos dziwnei RAM znika

    Co masz za sprzęt? Może jest uszkodzony? Albo używasz jakiejś zbrandowanej
    wersji softu? Operatorzy potrafią popsuc swoimi ingerencjami system.
    Sztandarowym tego przykładem jest LG KS20 z Orange. Na sofcie od operatora
    fon wieszał się koszmarnie. Dopiero po wgraniu oryginalnego Romu LG zaczynał
    normalnie działać.

    > Wiesz jakie to intuicyjne ?

    Bo masz nawyki z dużego windowsa gdzie krzyżyk wyłączał aplikacje?
    Większość aplikacji w menu plik ma także opcje Exit, zgadnij do czego?
    Przynajmniej nauczyłeś się czegoś nowego.

    > chcesz to zapytamy kogos z Omnia czy wie
    > jak zamnac aplikacje i zobaczymy jego task manager z wczorajaszya
    > "Obluga wiadomosci" w tle.

    Pytaj. Zobaczymy ilu nie czytało instrukcji obsługi.

    > Nie wiem sporo pewnie....

    Albo w ogóle?

    > wiem do czego pijesz SDK wymusza zamykanie aplikacji

    I przez to nie istnieją aplikacji nagrywająca automatycznie wszystkie rozmowy
    telefoniczne.

    > co jest sluszne nie ma potrzeby miec w tle otworzonego GG
    > czy poczty .. skoro jest PNS prawda ? Sam PNS zalatwia 90% problemow z
    > wydajnoscia i brakiem odpalania w tle aplikacji z Appstore.

    Push Notification Serveice działa z gg?
    A co w sytucji gdy jadąc samochodem i używając tej jednej nawigacji jaka jest
    dostaniesz smsa?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski