  • Data: 2012-01-13 17:27:20
    Temat: Re: Fuji wypuszcza LeikÄ? dla ubogich. ;)
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote:

    [...]
    > Tak już było w X100. Plus nakładka z danymi (jak np. eskpozycja, grid,
    > histogram) na obraz w optycznym.

    Czyli wychodzi na to, że to moja wina, iż nie czytam o kompaktach... :)

    BTW: Ciekawe, jak będzie wyglądać realne rynkowe pozycjonowanie tego
    systemu za rok-dwa... I czy wypuszczą do niego jakieś modele o odmiennej
    filozofii działania (na razie zapowiadają tylko model tańszy, ale to
    pewnie będzie tylko kastrat Pro1).

    Mariusz [mr.]