    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Date: Sun, 25 Oct 2015 16:49:39 +0100
    <n05ehn$glg$1@node2.news.atman.pl> <n05f8d$gqh$1@node1.news.atman.pl>
    <56264347$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    <n05g72$hv6$1@node1.news.atman.pl> <n05h8q$ipp$2@node1.news.atman.pl>
    <n05hgc$j69$2@node1.news.atman.pl> <n05hnk$jkq$1@node2.news.atman.pl>
    <n05hvn$jua$1@node1.news.atman.pl> <n07l8r$orh$1@node1.news.atman.pl>
    <n07ng8$q9m$1@node1.news.atman.pl> <n07oqi$slg$1@node1.news.atman.pl>
    <n07spd$18p$1@node1.news.atman.pl> <n080mf$5f6$1@node1.news.atman.pl>
    <n081p5$287$1@node2.news.atman.pl> <n09dcp$36k$1@dont-email.me>
    <n0a6a1$bst$1@node1.news.atman.pl> <n0a8id$e3m$1@node1.news.atman.pl>
    <n0a9cn$es9$1@node1.news.atman.pl> <n0ac0r$hlb$1@node1.news.atman.pl>
    <n0adli$jg8$1@node1.news.atman.pl> <n0ae7r$jvk$1@node1.news.atman.pl>
    <n0ahs2$o0o$1@node1.news.atman.pl> <n0aiu6$h5h$1@node2.news.atman.pl>
    <n0akdu$qeo$1@node1.news.atman.pl> <n0as6k$q4n$1@node2.news.atman.pl>
    <n0ia3e$qff$1@node1.news.atman.pl>

    "Chris" n0ia3e$qff$...@n...news.atman.pl

    C> Chłopca to sobie poszukaj w piaskownicy.

    BTW -- czy senat RP przywrócił ;) do życia
    okołopedalską ustawę zawetowaną przez prezydenta?

    Aby było jasne -- nadal nie agituję. Po prostu
    pytam, bo widzę, że mowa chyba jest o tym... ;)

    I nie obrażam nikogo -- nazywam rzeczy po imieniu.
    Mnie do woli można nazywać heteroseksualnym czy
    zwolennikiem wielożeństwa bez narażania się na
    oskarżenie o nietolerancję, nienawiść itd...

    http://sjp.pl/peda%C5%82

    1. pogardliwie o homoseksualiście

    SJP uznaje to określenie za pogardliwe, nie za obraźliwe.

    Kiedyś uznawał za wulgarne.

    pedał II m IV, DB. -a, Ms. ~ale; lm M. -y, DB. -ów

    wulg. <<pederasta>>

    Na szczęście teraz SJP uznaje to jedynie za pogardliwe.
    Chyba wolno mi pogardzać homoseksualizmem?
    Chyba nie muszę być takim jak ,,inni'?
    Pogardzam jakimś sklepem -- więc nie kupuję w nim.
    Czy taki sklep może mnie pozwać do sądu za pogardę? ;)

    Jestem pragmatykiem -- pedały nie rozmnażają się.
    ,,Pracują'' (pedałują) daremnie.

    IMO każda praca musi przynosić zysk -- ,,pedałowanie'' nie niesie zysku.

    -=-

    Nie wiem, która frakcja ;) w Polsce jest antypedalska.
    Problem zaczyna się od Kościoła rzymskokatolickiego,
    który oficjalnie zwalcza tego rodzaju zachowania.
    A kończy się na młodych kobietach zaniedbywanych przez mężczyzn.

    Przechodzi ;) zaś (od tego początku do końca) poprzez kobiety hm... No...
    Rżnięte w odbyt, które obecnie mszczą się:

    -- i na mężczyznach, którzy zamiast dawać rozkosz, dawali ból
    -- i na kobitach, którym zawistnie chcą odebrać chłopa, pomne swych nieszczęść
    (sobie już nie pomogę, bo... ta... no... brzoskwinka już nie ta, ale innym
    zaszkodzę)

    -==-

    IMO grupy dyskusyjne to piaskownica, w której bawimy się. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'