  • Data: 2015-10-26 12:36:28
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 562b7eb9$0$9557$6...@n...neostrada.pl

    > Ale OFE potrzebuje Polaków do zakupu. ;)
    > OFE część składek MUSIAŁY lokować w obligacje państwowe.

    Interesują ich raczej tylko składki które co miesiąc spływają na ich
    konta, a nie sami Polacy.

    > Dlaczego z pustego? Przelewano prawdziwe
    > pieniądze, o ile pieniądz jest w ogóle prawdziwy.

    Takie powiedzenie na rzecz kompletnie absurdalną.

    > Ale DTusk nie litował się nad podatnikami.
    > Dzięki ,,przerzuceniu ,,pieniędzy'' ;) z OFE do ZUS, ukrył
    > część długu ,,publicznego'', czyli de facto długu rządu polskiego.
    >

    > Wyjaśniłem już wielokrotnie:
    >
    > -- emerytalne zobowiązania państwa to dług UKRYTY
    > -- inne (sprzedane/wyemitowane obligacje) zobowiązania państwa to dług
    > JAWNY

    Sprawy emerytalne w normalnym państwie to żadna patologia. Natomiast w
    państwie w którym kolejna tura kolesi, która przejmuje władzę ze słowami
    "teraz kurwa my", to praktycznie wszystko jest patologią.

    > Aby banki nie krzyczały -- dług jawny musi być stosownie mały.
    > Gdy ten dług jest zbyt wysoki względem PKB -- banki mogą zacząć
    > szaleć... Nie mogąc zapanować nad deficytem, DTusk musiał powiększać
    > zadłużenie państwa, a po zbliżeniu się do niebezpiecznej granicy 60%
    > PKB, musiał ukryć część długu, co uczynił poprzez ,,przelanie''
    > obligacji z OFE do ZUS.
    >

    > OFE nadal istnieją. Menadżerowie OFE nadal zarabiają.
    > Jedynie obligacje państwa wobec OFE zostały umorzone.

    Ale Polacy maja już wybór.

    > Ale czy ZUS przejął naprawdę zobowiązania OFE?
    > Ano po podniesieniu wieku emerytalnego i ,,reformie''
    > emerytalnej (której celem było obniżenie świadczeń)
    > rzecz jasna ZUS nie przejął tych zobowiązań, czyli de
    > facto rząd polski po prostu umorzył wyemitowane obligacje.

    A tak w sumie to na czym polegają czy polegały te zobowiązania OFE wobec
    ubezpieczonych?? Co to OFE niby gwarantowało poza mglistymi obietnicami
    spędzania emerytury pod palmami?

> [...]
    > i podatników, lecz także/nawet sięgnął po więcej...
    >

    > Rozmowa z Tobą to przyjemność -- mogę spokojnie ludziom tłumaczyć
    > dobroć DTuska i ZUSu. Popędliwy przypominam -- DTusk nie kandyduje,
    > jest obecnie daleko stąd i ogłosił, iż przechodzi na polityczna
    > emeryturę.
    >
    > DTusk po prostu obrabował Polaków. :)
    >
    > I tymi postami za to mu dziękuję, gdyż wcześniej ci właśnie Polacy
    > obrabowali mnie w tak zwany biały dzien. Prosiłem Boga o rozsądne
    > i uczciwe ukaranie Polaków -- i dziękuję zarówno DTuskowi, jak i Bogu. :)

    Dla normalnego obserwatora (a za takiego się uważam) "reforma" OFE to
    jeden z nielicznych (o ile nie jedyny) plusów za jego rządów.

> [...]
    > Ani teraz nie namawiam, ani z powodu ciszy przedwyborczej/okołowyborczej,
    > ani wcześniej nie agitowałem... Namawiam do uczestniczenia w wyborach.
    >
    > Ja też ;) zamierzam uczestniczyć -- w Białymstoku dziś otworzono nowa
    > galerię handlową. :) Jeśli zdrówko pozwoli -- odwiedzę tę galerię
    > jutro. :)
    >

    > Na wybory zamierzam iść wtedy, gdy polskie państwo (bez
    > względu na to, kto je będzie reprezentował) uporządkuje
    > sprawę obrabowania mnie.
    >

    > ZUS nie kandyduje -- mogę do niego zniechęcać.
    > ZUS jest apolityczny -- każda ekipa pieściła ZUS.

    Czemu nie liczysz na emeryturę z ZUSu? Sądzisz że na Polskiej scenie
    politycznej nie pojawią się w końcu ludzie porządni? porządnie czyli
    tacy którzy nie okradają w biały dzień Polaków z praw nabytych,. czyli
    prawa do godnej emerytury?

    > | Polacy zwykle chcą prawa, ale nie chcą dotrzymywania umów. :) |

    No i wygląda na to że mają "Prawo", ze "Sprawiedliwością" nawet.. ;-)

    > Ja żądam od polskiego państwa rozliczenia się z obietnicy złożonej
    > mi pod koniec XX wieku. (związanej z moim etatem na państwowej
    > uczelni białostockiej)
    >
    > Nie mam franków, nie mam długów finansowych (poza drobiazgami
    > karcianymi) i nie mam zdrowia. :) Ale mam wiarę w Boga.

    Myślę że jednak pozostało Ci odwoływać się do "Prawa i Sprawiedliwości"..