  • Data: 2015-10-26 12:34:16
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" mvo8l7$7pe$...@u...news.interia.pl

    > Więcej dostawałem spamu przed aktywacją #F niż obecnie dostaję.
    >
    > -=-
    >
    > Wybory za nami. Celowałem w 38% i 23%.
    > O pozostałych partiach -- nie myślałem.
    >
    > Obecnie stanęło na 38% i 23.4% -- jeśli dobrze pojąłem.
    > Prognoza dzisiejsza dawała 39,1% oraz 23.x%.
    >
    > -=-
    >
    > Do (; ex-premier in spe ;) -- czy wypukliny to skolioza?
    > Tego uczą przyszłych ex-premierów na studiach medycznych?
    >
    > Złośliwi kiedyś stwierdzili w trochę podobnej sytuacji -- gdyby
> [...]

    I ja nie mogę powiedzieć że nie jestem zasypywany spamem...

    A nie dziwi Cie to trochę że to dziennikarze podają wyniki?, i pies tam
    ich trącał, ale jak to się dzieje że oni podają je już w chwili
    zamykania lokali, wtedy gdy głosów jeszcze nikt nie liczy..

    Myślę że w kwestiach polityki to w Polsce Bóg jest na drugim miejscu w
    hierarchii, po "Układzie".;-)