  • Data: 2015-10-26 17:22:24
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" 562e1003$0$644$6...@n...neostrada.pl

    postaci OFE.

    > Interesują ich raczej tylko składki które co miesiąc spływają na ich konta, a nie
    sami Polacy.

    Co chyba oczywiste. OFE i ZUS ,,pracują'' dla menadżerów, nie dla
    składkowiczów. Te składki to zwykły haracz płacony mafiozom. To
    efekt pośpiechu przy Okrągłym Stole.

    > Sprawy emerytalne w normalnym państwie to żadna patologia. Natomiast w państwie w
    którym kolejna tura kolesi, która przejmuje
    > władzę ze słowami "teraz kurwa my", to praktycznie wszystko jest patologią.

    Nie wiem, co jest patologią, a co nie jest.
    Piszę Ci, co jest długiem jawnym, a co nie jest.
    Nie tylko emerytury są długiem ukrytym.

    DTuskowi nie domykał się budżet, Vincenty napomknął o progach
    ostrożnościowych (potrzebie wstrzymania wypłat emerytur i rent)
    więc DTusk ,,przelał'' ,,pieniądze'' z OFE do ZUS, aby budżet
    domknąć.

    Proste. We wskaźnikach dług publiczny (o czym mówi min. Szczurek) zmniejszył się.

    > Ale Polacy maja już wybór.

    Jaki?

    Mogą pozostać w Polsce i mogą wyjechać stąd?

    > A tak w sumie to na czym polegają czy polegały te zobowiązania OFE wobec
    ubezpieczonych?? Co to OFE niby gwarantowało poza
    > mglistymi obietnicami spędzania emerytury pod palmami?

    Gdy przejdziesz na emeryturę, OFE przeleją forsę do ZUS a ZUS -- Tobie.

    > Dla normalnego obserwatora (a za takiego się uważam) "reforma" OFE to jeden z
    nielicznych (o ile nie jedyny) plusów za jego
    > rządów.

    ,,Przelanie'' z OFE do ZUS to nie jest ,,reforma emerytalna'',

    W efekcie ,,reformy'' zmalały emerytury.
    ,,Przelanie'' z OFE do ZUS nie zmienia niczego poza ukryciem części długu.

    > Czemu nie liczysz na emeryturę z ZUSu?

    Bo raczej nie dożyję. :)

    > Sądzisz że na Polskiej scenie politycznej nie pojawią się w końcu ludzie porządni?

    Nie sądźcie a nie będziecie sądzeni. ;)
    Nie jestem prorokiem -- aby mnie nie kamienowano. :)

    > porządnie czyli tacy którzy nie okradają w biały dzień Polaków z praw nabytych,.
    czyli prawa do godnej emerytury?

    > Myślę że jednak pozostało Ci odwoływać się do "Prawa i Sprawiedliwości"..

    Odwołuję się skutecznie -- do Boskiego prawa. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'