  • Data: 2015-10-19 03:14:29
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" n01d6d$rre$...@d...me

    > Jak? Bo starter Orange ktoś rozdaje za darmo?

    Orange rozdaje za darmo. Ponadto i Play rozdaje za darmo.
    Ja mam za darmo kilka z Play i jeden z Orange -- jeśli nie liczyć czasu itp...

    > O którym bannerze mówisz? Nie widzę go na Twojej www.

    Na samej górze po prawej stronie na pniu WWW ze stopki.
    Gdy z jakiegoś powodu zabraknie tego baneru, ujawni się
    skryty pod nim napis -- oczywiście o VM.

    Z innych banerów także przekazuję połowę z tego, co otrzymam.
    Jeśli chcesz skorzystać -- musisz podać:
    -- godzinę i minutę kliknięcia w baner
    -- oraz godzinę i minutę wysłania wniosku
    -- oraz numer konta, na które mam odesłać szmal.

    Na razie źle czuję się, ale zamierzam postawić strony z samymi
    banerami. Na tym samym serwerze (bądź na innym -- nie jest to
    teraz istotne) ale pod innymi domenami -- na razie testuję.

    Może nawet przygotuję szkielet ;) pod cudze strony.
    (jeśli ktoś by chciał mieć prostą stronę z banerami,
    ale by nie chciał pisać a jedynie chciałby podmieniać
    banery)

    > Nie rozumiem "raz w miesiącu (w połowie) przełożyć 4 karty".
    > Co Ty piszesz? W jednym tablecie mam "przekładać" 4 karty?

    Późno już na wyjaśnianie. Pakiet ważny jest 30 dni, ale jeśli jest
    ważny od 01 do 30 dnia miesiąca, możesz rozpocząć korzystanie nie
    01 dnia miesiąca, lecz 16 dnia miesiąca. Wówczas od 16 do 30 jest
    jeden okres, a od 16 do 30 jest już kolejny.

    8 kart daje 2.4 GB miesięcznie -- VM nie traci, ale nie trzeba
    kart przekładać 2 razy w miesiącu, a 1 raz.

    W tablecie 2 SIMki i w smartfonie kolejne 2 SIMki.

    Kupujesz:
    SIM1, SIM2, SIM3, SIM4, SIM5, SIM6, SIM7, SIM8

    Numerujesz:
    SIMs1,SIMs2,SIMs3,SIMs4,SIMt5,SIMt6,SIMt7,SIMt8

    Od 16 dnia miesiąca nieparzystego do 15 dnia miesiąca parzystego pracowałyby SIMki:

    SIMs1,SIMs3,SIMt5,SIMt7

    a od 16 dnia miesiąca parzystego do 15 dnia miesiąca nieparzystego pracowałyby SIMki:

    SIMs2,SIMs4,SIMt6,SIMt8

    Nadal zbyt skomplikowane? ;) Każdego miesiąca rozrachunkowego każda
    (z ośmiu) SIMka daje 300 MB, czyli łącznie 2.4 GB miesięcznie, czyli
    na jednej wymianie masz 2.4 GB.

    16 styczeń 15 luty <-- jeden kalendarzowy miesiąc, ale 600 MB na jednej SIMce
    (z założeniem, że okres tej SIMki pokrywa się z okresem miesiąca kalendarzowego)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'