  • Data: 2015-10-19 02:40:28
    Temat: Re: #Freemium w Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Pszemol" mvtltn$blp$...@d...me

    > Siejesz dezinformacje - przesyłka startera jest wliczona w jego cenę
    > w każdym przypadku, bez konieczności przenoszenia numeru.

    Przenieś, to przekonasz się, czym góruje przeniesienie numeru nad
    kupnem startera. Ja niedawno (08 października br. aktywowałem SIMkę
    VM z nr 665 363835) przeniosłem, aktywowałem #Freemium i (zgodnie
    z tym, co pisze VM i na stronie WWW, i w aplikacji Androidowej)
    mam spokój do 14 października 2016 roku.

    BTW -- przez tych parę dni zużyłem 8 MB, 0 rozmów i tyleż SMSów.
    Na koncie mam nadal 5 pln -- które otrzymałem od VM.

    Starter kosztuje -- przenosiny nie kosztują, jeśli nie liczyć czasu itp. wydatków.

    -=-

    Plus: 10 pln/miesięcznie; 15 minut miesięcznie; 0 MB
    Era: 20 pln/miesięcznie; chyba 60 minut, 0 MB
    mBank: chyba 5 pln chyba na 2 miesiące; chyba 20 MB miesięcznie;
    gadanie do salda konta; mBank dodawał minuty za
    korzystanie z jego usług
    Play: 5 pln/rok; 0 MB i gadanie do salda konta;
    VM: 0 pln/rok; 300 MB miesięcznie; 30 minut miesięcznie...

    Jak widać -- numer wędrował od Plusa do zera_pln... ;)
    Gdybym skorzystał z baneru -- wędrowałby do minusa. ;)

    -=-

    W VM mam jeszcze jeden numer -- w taryfie 2012. Przeniosłem go
    z mBanku. Jeśli chcę przejść na #Freemium -- muszę zrezygnować
    z 2012. Mam tam ponad 14 pln, czego bym nie stracił, ale kolejne
    doładowania nie dawałyby +50% a powrót do 2012 nie byłby możliwy.

    Do tego mam jeszcze numer w Orange -- ponad 10 pln na koncie.
    (numer ten zasilałem punktami z jakiejś karty zakupowej;
    przeniosłem go znikąd do Orange)

    Oraz 4 startery Play -- wszystkie za darmo.

    -=-

    Mój pierwszy telefon komórkowy obciążał mnie w sposób co najmniej widoczny.
    (zarówno gabarytami i masą, jak i złotówkami) Obecne są jakby dodatkiem. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'